نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1395 - 13:43
امام جمعه گچساران گفت: صهیونیست ها روزی شعار از نیل تا فرات و یا خاورمیانه جدید را سر می دادنداما امروز این وضع سوریه، عراق ، لبنان و یمن است که با اقتدار مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی می کنند در حالی که مقاومت ادعای شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به ایام حزن انگیز شهادت فاطمه زهراسلام الله علیهاگفت:ایام فاطمیه(س)،ایامی است که لازم است بیشتر به خودمان تذکر دهیم و بیشتر تلاش کنیم سبک زندگی خود را با سبک زندگی حضرت زهرا(س)تطبیق دهیم.

وی افزود:اگر در جامعه اینگونه باشد که دختران و زنان جامعه عملا الگوی خود را فاطمه زهرا(س)قرار دهند قطعا جامعه ای که چنین مردان و زنانی دارد آبرومند و عزتمند خواهد بود.

امام جمعه گچساران در ادامه به فرمایشات رهبری در اجلاسیه دفاع از فلسطین اشاره کرد و تصریح کرد:ما باید شاکر باشیم چرا که خیلی از کسانی که ادعای ام القرای جهان اسلام را دارند دیگر از مرز مخفیانه هم گذشتند و رسما با کفار و صهیونیست ها نشست و برخواست می کنند.

حجازی گفت:ایران اسلامی با اقتدار تمام رسما و علنا اجلاسیه بزرگ جهانی برگزار می کند و رسما اعلام می کند که مشکل اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین است.

وی افزود:مقام معظم رهبری دولتمردان به اصطلاح اسلامی را مرتبا نصیحت می کنند که حواستان جمع باشد و در بخشی از فرمایشات آقا فرمودند:" مقاومت توانسته برنامه اصلی رژیم صهیونیستی که سیطره بر کل منطقه بودرا به شکست بکشاند".

امام جمعه گچساران اظهارکرد:صهیونیست ها روزی شعار از نیل تا فرات و یا خاورمیانه جدید را سر می دادنداما امروز این وضع سوریه، عراق ، لبنان و یمن است که با اقتدار مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی می کنند در حالی که مقاومت ادعای شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست است.

حجازی گفت:سید حسن نصرالله که افتخاری برای جهان اسلام است فرمودند:" نیروگاه هسته ای دمونا در اسرائیل را جمع کنید،که اگر لازم شد دمونا را می زنیم:.

وی درادامه تصریح کرد:رهبری فرمودند:"مقاومت اوضاع را تغییر داد و طرح سیطره بر کل منطقه را شکست داد و نشان داد که این رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن است که در برابر اراده یک ملت توان ایستادگی داشته باشد".

وی اظهارکرد:نصیحتی دارم به کسانی که درون کشور مان هستند،مقداری مطالعه نمایید و قدرت اسلام را ببینید و مبهوت هارت و پورت دشمنان نشوید و به قدرت اسلام توجه کنید و زیر چتر ولایت متحد شوید و چراغ سبز به دشمن نشان ندهید چرا که دشمن دارد به ذلت کشانده می شود.

امام جمعه گچساران گفت: در عمل باید زیر چتر ولایت تلاش کنیم و مشکلات مملکت را حل کنیم،دشمنان فتنه گران 88را فریب دادند و الان آنها در نزد ملت هیچ جایگاهی نخواهند داشت.

وی درادامه با اشاره به برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در سطح استان گفت: ان شاءالله این جمعیت بسیجی زمینه ای را فراهم خواهند کرد و روزی بیت المقدس را آزاد خواهند کرد و نکته ای که امام(ره) فرمودند که باید اسرائیل محو بشود، تحقق خواهد یافت.

حجازی گفت: از همه فرماندهان استانی و شهرستانی و همه رزمندگان و بسیجیان و همه گردان هایی که زحمت کشیدند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند منان اقتدار بیشتر را برای همه این عزیزان خواستاریم.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام در حوزه های علیمه این شهرستان اظهارکرد:این موضوع برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است که از حیث علمی به احکام شرعی،دینی ،اخلاقی و معنوی توجه داشته باشیم  و باید تلاش کنیم حوزه های علمیه را تقویت کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها