نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1395 - 6:50
تاجگردون در گزارش عملکرد سالانه :
جزئیات اظهارات تاجگردون در گچساران
نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:مهم این است کسانی کار کنند که بدرد مردم می خورند ودر چهار سال گذشته به احدالناسی باج ندادم و امروز نیز باج نمی دهم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  در خصوص عملکرد سالانه خود در جمع مردم گچساران گفت:این روزها بعنوان نماینده به دلایل مشکلات مملکت شاید حضور رسانیدن و گزارش دادن سخت باشد ولی چه بخواهیم یا نه به عنوان وکیل مردم باید پاسخ گو باشم و شما مردم نیز باید عملکرد بنده را بسنجید.

وی افزود:شما مردم عزیز برای بار دوم بنده را به عنوان خادم خود انتخاب کردید و ممنون شما هستم که برای بار مجدد فرصت خدمت گذاری را نصیب من کردید و رای قاطع شما به بنده حاصل اتحاد اقوام و جریان های سیاسی بود و بارها نیز اعلام کرده ام که رای قاطع بهترین پشتوانه دلگرم کننده برای خدمت بیشتر است.

تاجگردون اظهارکرد:روزی از این شهرستان کسانی به تهران می رفتند که نگذارند تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شود اما خداوند توفیق کرد و نمایندگان مجلس نیز به فرزند شما اعتماد کردند و جایگاه های مناسب را در اختیار من قرار دادند تا ادای وظیفه کنم.

وی افزود:ریاست بر کمیسیون برنامه و بودجه،ریاست کمیسیون احکام دائمی توسعه در مجلس،ریاست کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ همگی به واسطه رای تک تک شماها بود،در مجلس شورای اسلامی حضور یافتم تا بدون هیاهو و اینکه بخواهم سیاسی بازی کنم وظیفه نمایندگی خود را به بهترین شکل انجام داده و به پای آنچه قول داده ام ایستاده ام و قول هایی که به مردم را داده ام را در دفترم ثبت نموده ام و بهترین روش هایی را که بهتر برای منفعت مردم باشد انجام می دهم.

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:در دوره اول کاندیداتوری ام به مردم قول دادم در شان آنان باشم و تمام تلاشم را نیز انجام دادم که در شان آنان باشم،هیچگاه قول هایم را فراموش نکردم وقول دادم که به عزت مردم حوزه انتخابیه ام تداوم بخشم وعزت مردم گچساران و باشت را به قیمت ذلت کسی نمی خواهیم و به دنبال تضعیف کسی نیستیم.

وی افزود:قول دادم شهر دوگنبدان و محلات آن در چهار سال آینده مثل امروز نباشد،در بافت فرسوده به زنان و مردان قول دادم که در چهار سال آینده این محلات تغییر کند که امروز می بینید بافت فرسوده ما تبدیل به کارگاهی شده است و امروز نیز قول می دهم این شهر تا سه سال آینده مثل امروز نباشد.

تاجگردون اظهارکرد:قول دادم شهرستان های گچساران و باشت را شهرستان سبز کنیم و صد درصد روستاها را گاز رسانی کنم که فردا جشن سبز گچساران را برگزار می کنیم که تمامی روستاهای این شهرستان صاحب گاز هستند و در باشت نیز تا پایان سال ۹۶ نیز جشن شهرسبز خواهیم گرفت و این در حالی خواهد بود که در کل کشور تعداد اندکی از شهرها سبز هستندواین هدیه نظام و دولت به مردم خوبمان است.

تاجگردون گفت:قول دادم که در شهرستان گچساران و باشت ۱۲ هزار هکتار زمین کشاورزی را به همت دولت محترم و تلاش مسئولان آبیاری کنم و مفتخرم که امروز سه هزار و صد هکتار را افتتاح و مابقی زمین ها کلنگ زنی و در هفته آینده نیز دوهزار هکتار زمین های دشت امامزاده جعفر فواره آن روشن خواهد شدو این وظیفه دولت ها و حکومت هاست که مردمشان را ثروتمند کنند.

وی بیان کرد:قول دادم اگر پنج کارخانه بزرگ در کشور کلنگ زده شود یکی از آن طرح ها در گچساران و باشت باشد و مفتخرم که فردا یکی از بزرگترین کارخانه لاستیک سازی با اشتغالزایی هزار نفر کلنگ زده خواهد شد که هدیه نظام و دولت به مردم عزیزمان است،همچنین از همین جا قول می دهم تا پایان این دوره مجلسم انشاءالله دو واحد بزرگ دیگر کلنگ آن به زمین خواهد خورد.

نماینده گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد:در جلسه با بازنشستگان و ایثارگران و رزمندگان شهرم قول دادم که در بودجه سال آینده گره ای هرچند کوچک از مشکل آنان را بگشایم که خداوند توفیق کرد در بودجه سال ۹۶ حقوق بازنشستگان ترمیم شود و برای ایثارگران و رزمندگان عزیز نیز مصوبات خوبی برایشان تصویب شد و امیدوارم در فرایند آتی عملی شوند.

تاجگردون افزود:در مورد همسان سازی حقوق کارگران که در مجلس به تبصره تاجگردون معروف است قول دادم که عملی گردد و خرسندم این قول تاکنون خوب پیش رفته و هرچندکه در مجمع تشخیص به آن ایراداتی گرفتند اما با اعتراض نمایندگان امیدوارم سد مقابل این طرح نیز برداشته شود.

وی گفت:قول دادم حق مناطق نفتخیز که شامل گچساران نیز می شود را بگیریم که این امر مهم محقق شد و از دو درصد به سه درصد افزایش پیدا کرد که انشاء الله در سال آینده آثار آن را خواهید دید وسال آینده سهم بودجه ۳۰ میلیارد تومانی نفت و گاز گچساران به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد که اتفاق مهمی است.

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:قول دادم که جاده های گچساران از هر چهار مسیر جاده های اصلی بهتر شود که انشاءالله از سال آینده از پل بریم تا خیرآباد چهار بانده خواهد بود ودر محورهای جنوبی گچساران۱۵۰ میلیارد تومان قرار داد جهت توسعه جاده ها انجام گرفت.

وی تصریح کرد:در جلسه بانوان قول دادم شان بانوان نسبت به نیازهای اجتماعی، بیشتر و ارتقا یابد از جمله در فضاهای ورزشی و فرهنگی که به زودی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی در این راستا اقدام خواهد شد.

تاجگردون افزود:بیمارستان های شهر که روزی کشتارگاه بود در وضعیت بهتری قرار خواهند داشت که انشاءالله یک به یک افتتاح خواهند شد و بیمارستان تخصصی زنان حضرت بی بی حکیمه(س) به عنوان یک مرکز مهم در جنوب کشور راه اندازی می شود و بیمارستان های نرگسی و باشت نیز در مسیر راه اندازی هستند.

وی تصریح کرد:در بحث تخصیص آب نیز طی این مدت زیاد صحبت کردم و روزی اگر قرار بود حتی یک لیتر آب به گچساران اختصاص یابد امروز مفتخرم اعلام کنم هم سد کوثر و هم چمشیر به میزان مورد نیاز ما آب تخصیص داده شده است و تا ۲۰ سال آینده فرزندانمان دغدغه آب که این روزها جنگ بر سر آن است را نخواهند داشت.

وی افزود:ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در حوزه انتخابیه من حضور رساندند و قول و مصوب شد یکی از بزرگترین کارخانه گیاهان دارویی بعد از عید کلنگ آن زده شود.

تاجگردون گفت:پای مسئولان کشوری را به حوزه انتخابیه ام باز کردم که در یکسال اخیر ۲۱ مقام عالی رتبه کشور به گچساران آمدند و فردا نیز تعداد دیگری خواهند آمد و در چند روز آینده نیز معاون اول رئیس جمهور جهت افتتاح فاضلاب  منطقه امامزاده جعفر به گچساران خواهد آمد که چند وزیر همراه وی خواهد بود.

نماینده گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد:همه این مسئولانی که به گچساران می آیند را به بافت فرسوده می برم که عمق محرومیت را ببینند و اینطور نیست که تنها در هتل پاسارگارد و شرکت نفت برده شوند.

وی افزود:قول دادم اعتبار استان به عدد ۱۰۰۰ میلیارد تومان برسد که عدد بزرگی است و مفتخرم اعلام کنم استان ما در سال آینده به اعتبارات یک هزارو 200 میلیارد تومانی خواهد رسید که در سال ۹۱ این عدد ۱۸۱ میلیارد تومان بود،اعتبارات ملی استان نیز از ۱۴۵ میلیارد تومان به ۴۲۴ میلیارد تومان در سال آینده خواهد رسید واین دست آوردها را به پای رانت خواری یا تضعیف حق کسی نگذارید و بدانید تاجگردون برای کل استان تلاش می کند.

وی اظهارکرد:در انتخابات سال گذشته اقوام به بنده رای قاطع دادند اما این روزها کسانی که به من رای ندادند به برادران ترک زبان می گویند تاجگردون به شما قول داد ۴۰ درصد پستها را به شما بدهد که باید بگویم نه ترک زبان عزیزی با من معامله کرد و نه هیچ بزرگ قشقایی عزت خود را معامله خواهد کرد بلکه آنان دست مرا فشردند و به من رای دادند.

تاجگردون گفت:کسانی که شایسته هستند جایگاه خود را پیدا خواهند کرد و در نزد من اگر یک ترک زبان شایسته تر از برادر لرزبان من باشد قطعا آن ترک زبان شایسته انتخاب خواهد شد وبرادران و خواهران عزیز ترک زبان گول وسوسه برخی ها را نخورید و بدانید که ما برادر یکدیگریم و عزت و توسعه منطقه و مردم ملاکمان است.

 

نماینده گچساران و باشت افزود:در بحث رابطه با مرکز استان و بحث تغییر نام استان در دور گذشته اعلام کردم استانمان را دوست داریم و افتخار می کنیم و نمی گذاریم مردم شعار جدایی از استان را سر دهند به شرطی که درک کنند که خوشبختانه اینجور هم شد و فرزندان خدومی از این حوزه در مرکز استان پست گرفتند که عملکردشان برایند رفتار ماست.

وی گفت:بنده در بحث تغییر نام استان هچ نقشی نداشتم و بیان داشتم ما حرف واو کهگیلویه و بویراحمد هستیم که دو نام را به هم ربط می دهیم و با همان واو زندگی و کار می کنیم و وقتی این واو ارزش دارد که دو اسم دیگر قدرش را بدانند که این جمله من برای خیلی ها سنگین شد. ما باید با هم باشیم و اگر در استان کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم زنده باشیم باید خار همدیگر را تحمل کنیم و در گچساران نیز باید همینطور باشد.

تاجگردون افزود:خار ما نیاز و زبان ما است من باید زبان ملتم باشم که در آن تیغ و خار است باید تحمل کنیم حرفها را و اگر از هم جدا شویم همه ماها می میریم،ما باید استان را با عزت نگه داریم و اگر مردم گچساران و باشت را بخواهند درک نکنند من وظیفه دارم با مردمم حرف بزنم که مردم ایل بزرگ بویراحمد این جمله را درک کردند و دست ما را به گرمی فشردند.

وی تصریح کرد:در آستانه انتخابات شورا و ریاست جمهوری هستیم،در بحث انتخابات شورا باید شورا را هم مهم بگیریم هم خیلی جدی نگیریم به این معنی که  هم می تواند مسیر توسعه را اخلال کند که باید جدی بگیریم هم شاید خیلی نتواند کار کند و افراد بعدا افسردگی نگیرید که توصیه می کنم جدی نگیرند.

تاجگردون گفت:خوشبختانه شورا،شهرداری و فرمانداری در این دوره با هم خوب کار کردند که سختی کار داشت اما ثمر داشت،هر تصمیم مردم بگیرند به انتخاب آنان احترام و در کنار شورا خواهم بود،به مردم توصیه می کنم دو گروه را انتخاب کنند انسان های متخصص و و انسان های جاافتاده،جمع ریش سفید و متخصص در کنار هم خوب خواهد بود که در شرایط های مختلف مسائل راحت جمع شود.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:کسی را انتخاب کنید به دنبال مطالبات قومی نباشد،انتخابی کنید که احساس وحدت شود و از این شورا بوی وحدت حاصل شود و دارای تخصص و سلامت باشد،هر کسی می تواند کاندیدا شود اما منصفانه انتخاب کنیدواین شهر فرسوده باید تغییر یابد کسی را انتخاب کنید که اصالت داشته باشدوبا مدیریت ناکارامد و اختلاف انگیز این شهر رو به جلو نخواهد رفت.

تاجگردون گفت:مباحث سیاسی را در زندگی مردم دخالت ندهید،مداوم می گویند تاجگردون به فکر پولداران و اقوام خود است،بله من به فکر پولداری هستم که فقیر نمیرد،افرادی که می توانند به مردم بهتر کمک کنند و بدانند چکار می کنند و مهم این است کسانی کار کنند که بدرد مردم می خورند ودر چهار سال گذشته به احدالناسی باج ندادم و امروز نیز باج نمی دهم.

وی افزود:طایفه من زیر نگین من نیست و من مردم را آدمای خود نمی دانم بلکه آنان انسان های بزرگی هستند که مرا برای خدمت به خودشان برگزیدند،هر کاری و اقدامی در این شهر صورت گیرد عده ای می گویند برای اقوام تاجگردون است و به دنبال انداختن بذر شک و تهمت هستند،به تاجگردون فحش و تهمت بزنید اما به مردم خودتان و مسیر توسعه خیانت نکنید.

تاجگردون درادامه اظهارکرد:مردم مدیونیداگر اقوام و منصوبین تاجگردون بخواهند از چیزی که حقشان نیست سواستفاده کنند و بیان نکنید،از همه مسئولان می خواهم مقابل تبعیض بایستند و تلاش کنند در سیر توسعه نقش موثر ایفا کنند و به عنوان نماینده و ناظر بر عملکرد اجرایی به روسای ادارات می گویم که  هر اتفاقی که منجر شود رکود در مسیر فعالیت ها رخ دهد مداخله با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

5بهمنن از دوگنبدان عبور کردم عکسهای تمام قد اقای تاجگردون و کارخانه فامیل استاندار اما در مرکز استان چند سال اقا ی استاندار فعالیت دارد حرکت اساسی و مثبت در مرکز استان انجام نداده باز هم تاجگزدون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها