نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1395 - 13:15
امام جمعه گچساران گفت:مسئولان و متولیان امر وعده اتمام عملیات اجرایی مصلی را دوماهه می‌دهند ولی ماه‌ها از این وعده‌ها می‌گذرد و خبری از اتمام عملیات اجرایی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خصوص اخرین وضعیت عملیات اجرایی مصلای بزرگ امام خمینی (ره)این شهرستان گفت:کارشناسان فنی معتقدند گنبد مصلای گچساران مشکل دارد و امکان ریزش وجود دارد وآجرهای مصلی این شهر در حال ریزش است.

وی افزود: یکی از نگرانی‌های که من و همه نمازگزاران شهرستان گچساران داریم بحث مصلی است،پس از چند سال با چالش هایی که وجود داشت و هزینه‌هایی که انجام شد و انتقادهایی که ما کردیم و برخی‌ها ناراحت شدند و نگرانی‌هایی که به وجود آمد متاسفانه هنوز هم بزرگترین و مهم‌ترین دغدغه نمازگزاران تکمیل این مکان عبادی سیاسی است.

حجازی تصریح کرد:خدا عنایت می‌کند و رحمتش را نازل می‌کند ولی باران به داخل مصلی نفوذ می‌کند و داخل مصلی پر از آب می‌شود و سیستم صوتی نیز از دیگر مشکلات مصلی بوده که با وجود پیگیری‌های مکرر تاکنون به جایی نرسیده‌ایم.

امام جمعه گچساران ادامه داد: برادر بزگوار آقای حسینی  که درحال حاضر مسئول هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) گچساران هستند ،آن زمان مسئول ستاد نماز جمعه بودند و با مرحوم حجت الاسلام متقی کاشانی کار می کردند از قول وی مصلی از سال ۶۴ کلنگ زنی شد و طرح احداث این مصلی در دستور کار قرار گرفت به نوعی ۳۱ سال از تاریخ کلنگ زنی این پروژه می‌گذرد و هم اکنون آجرهای مصلی در حال ریزش است.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: آیا به نظر شما هر نمازگزار مومنی نباید بگوید چرا بیت المال هدر می‌رود؟، ما که عنوان می‌کنیم دوستان نگران می‌شوند بعد هم بارها، بارها و بارها جلسه گرفته شد ولی هیچ اقدامی نشد من این مشکلات را به خطبه و خبرگزاری‌ها و خبرنگاران و صدا وسیما نکشاندم.

حجازی تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر وعده اتمام عملیات اجرایی مصلی را دوماهه می‌دهند ولی ماه‌ها از این وعده‌ها می‌گذرد و خبری از اتمام عملیات اجرایی نیست.

وی گفت:کارشناسان فنی معتقدند گنبد مصلی گچساران مشکل دارد و خطرناک بوده و امکان ریزش وجود دارد ، سقف کاذب مصلی سال گذشته کار شد و باید چندین سال دوام بیاورد ولی هم اکنون سقف دارد می‌ریزد در حالی همون موقع هرچه التماس کردم به جایی نرسید.

حجازی خاطرنشان کرد: هر چه التماس کردم که این سقف کاذبی که شما دارید کار می‌کنید جواب نمی‌دهد هم برای سیستم صوتی مشکل ایجاد می‌کند و هم دوام ندارد و پیمانکار در جواب من گفت:" ببخشید من وظیفه ندارم به حرف شما گوش بگیرم، ناظر اداره راه و شهرسازی می‌تواند برای من تعیین تکلیف کند".

امام جمعه گچساران افزود:انتظار می‌رود اگر مسئولان و متولیان امر از رفع مشکلات مصلی عاجزند عملیات اجرایی را به مردم واگذار کنند ،برخی از نمازگزاران می‌گویند دیگر نمی‌خواهیم بیاییم نماز جمعه چون هر وقت حضور می‌یابیم متاسف و نگران می‌شویم از اینکه تا امروز روند احداث این بنا بسیار کند بوده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

به نام خدا: امام جمعه محترم این از وظایف شماست که به آن عمل نشده است
باز امام جمعه کم آوردن پای مردم را کشیدن وسط

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها