نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. بهمن 1395 - 23:30
فرماندار گچساران گفت:یکی از چاه های اطراف خروجی جاده دیلم به گچساران که گاز ترش را می سوزاند شب گذشته برای دقایقی خاموش شد که موجب پراکندگی گازخام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران گفت: مشکل استشمام بوی گاز در گچساران به سرعت پیگیری و برطرف شده است،یکی از چاه های اطراف خروجی جاده دیلم به گچساران که گاز ترش را می سوزاند شب گذشته برای دقایقی خاموش شد و گازخام پراکنده شد که این مشکل برطرف شده است.

وی افزود: با پیگیری این موضوع  از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اقدامات لازم انجام شد و مشکل استشمام بوی گاز در برخی محلات گچساران برطرف شده و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در خصوص بوی گاز در این شهرستان وجود ندارد.

همچنین ناصر دلفریان رئیس شرکت گاز گچساران در این خصوص نیز گفت: با اطلاع از این موضوع چند اکیپ را برای بررسی موضوع به مناطق مختلف فرستادیم و هیچ گونه مشکلی در خصوص گاز که مربوط به شرکت گاز شود در گچساران وجود نداشت.

به گفته برخی از شهروندان گچسارانی شب گذشته در مناطق محلات کارکنان، شهرک جهاد و پانصددستگاه و سه راهی، شب گذشته برای دقایقی بوی گاز استشمام شده بود.

 شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکتهای بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب است که مسئولیت تولید نفت و گاز از میادین گچساران، بی‌بی‌حکیمه، سیاهمکان، رگ سفید، پازنان، منصور آباد، نرگسی و کیلور کریم را عهده دار است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها