نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. بهمن 1395 - 7:15
نامشخص بودن منبع انتشار بوی گاز درگچساران/
نگرانی مردم از انتشار بوی گاز در سطح شهر گچساران
انتشار بوی شدیدی مشابه بوی گاز در ساعات پایانی شب گذشته باعث نگرانی شماری از شهروندان گچسارانی شده و آنان به ‌طور متوالی با شماره تلفن ۱۹۴ که به امدادرسانی اتفاقات و حوادث گاز اختصاص دارد تماس گرفته و پیگیر این موضوع شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تلاش کارشناسان و ماموران گاز برای پیدا کردن منبع انتشار این بوکه از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و این درحالی است منبع انتشار بوی گاز در گچساران هنوز مشخص نیست.

 در مناطق کوی سه راهی و‌ کارکنان دولت گچساران بوی بد گاز به شدت استشمام می شود وتعدادی از ساکنان این مناطق نیز استشمام بوی شدید گاز در مناطق سه راهی و کارکنان را تأیید کرده اند.

علت انتشار گاز و استشمام آن در برخی محله های گچساران مشخص نیست ولی شدت بو در منطقه سه راهی این شهرستان ، احتمال وقوع نشت گاز در اطراف آن مناطق را بالا برده و این  در حالی است که  حتی در برخی نقاط دیگر این شهر نیز بوی گاز به مشام می رسد.

چندتن از شهروندان گچسارانی بوی انتشار یافته شده در این شهر را را شبیه بوی گاز ترش و‌گازوئیل می دانند.

ناصر دلفریان رئیس شرکت گازگچساران ضمن تأیید این خبر گفت: ما اکیپی را مامور بررسی این موضوع کرده ایم و شرکت نفت و گاز گچساران هم از قضیه مطلع شده است.

 فرماندارگچساران با حضور در مناطق مختلف این شهر و بررسی حضوری و گفت و گو با شهروندان در حال پیگیری این موضوع است.

عبدالرحیم رحیمی همچنین بعد از تماس با مدیران شرکت نفت و شرکت گازگچساران از عدم وجود هرگونه اتفاق غیرمترقبه ای در این دو‌حوزه خبر داد.

وی گفت: مسئولین این دو‌ شرکت گفته اند(شرکت گاز و شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران) هیچ‌گزارشی از موارد غیرمتعارف گزارش نشده است.

به گفته رحیمی، بوی گاز در حال عبور از شهر بوده و از شدت اولیه به میزان زیادی کاسته شده است.

گفتنی است تاکنون هیچ حادثه ای از مسمومیت با این گاز در این شهرستان گزارش نشده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها