نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1395 - 14:07
وزیر ورزش و جوانان گفت:سال آینده بیش از 1000میلیارد تومان منابع مالی جدیدبه بخش ورزش و جوانان کشور در مناطق محروم و دورافتاده بویژه در بخش ورزش عشایری ،روستایی،دانش آموزی،بانوان و جانبازان و معلولین تزریق خواهد شد که شاهد یک تحول بزرگ در بخش ورزش جوانان کشور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در نشست با ورزشکاران ،قهرمانان و  پیشکستوتان ورزش گچساران که در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد ،ضمن تبریک ایم الله دهه فجر گفت:ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی  یکی از تاریخی ترین حماسه آفرینی های  خود در یکی از طلایی ترین دوران ها را رقم زدند.

وی افزود:ملت ما در طول 38سال گذشته با جانفشانی ،عزت و افتخار از دستاوردهای خود دفاع کرد و یکی از مهمترین شعارهای انقلاب و نظام اسلامی ایجاد عدالت در بین اقشار مختلف مردم در ارتباط با امکانات موجود در کشور است.

سلطانی فراظهارکرد:امام راحل معمار کبیر انقلاب کلیدی ترین جملاتشان و اساسی ترین اهدافی را که مطرح کرده اند این بودکه مردم ایران به آن چیزی که استحقاق آنرا داشته اند نرسیده اند وعدالت در توزیع امکانات در کشور وجود ندارد و می توان یکی ازمهمترین اهداف آرمان های انقلاب اسلامی را ایجاد عدالت در بین همه مردم و مناطق محروم و برخورداری از امکانات زیربنایی و رفاهی قلمدادکرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمر 38ساله حیات خود تا حدودی موفق شده است تا توزیع امکانات و عدالت را در سطح کشور از لحاظ امکانات آموزشی،فرهنگی واقتصادی را به نقاط دوردست ببرد و مردم را از یک رفاه نسبی برخوردار کند اگر چه ممکن است در برخی از امور هم شاهد کم و کاستی هایی هم باشیم.

وی تصریح کرد:در ورزش کشور خوشبختانه با تلاش خیلی خوبی که در ماه های گذشته انجام شد و با همکاری نزدیک دولت و مجلس موفق شدیم  در برنامه ششم توسعه اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی کشور یک ماده ای را به تصویب برسانیم.

سلطانی فر افزود: با توجه به این مصوبه در سال آینده بیش از 1000میلیارد تومان منابع مالی جدیدبه بخش ورزش و جوانان کشور در مناطق محروم و دورافتاده بویژه در بخش ورزش عشایری و روستایی،دانش آموزان،بانوان و جانبازان و معلولین تزریق خواهد شد که شاهد یک تحول بزرگ در بخش ورزش جوانان کشور ایجاد خواهد شد.

سلطانی فر افزود:این وعده را به همه مردم گچساران و کهگیلویه و بویراحمد و کشور خواهم داد که ما بتوانیم در سال آینده  گره های بسیاری از مشکلات ورزش کشور در مناطق دورافتاده ،محروم ،روستایی و مرزی را برطرف کنیم و شاهد این باشیم که استعدادهای جدید بین نوجوانان و جوانانی که تاکنون فرصت ابراز وجود و حضور در صحنه های مختلف ورزشی را پیدا نکرده اند در آینده برای رشد کشور ،توسعه ورزش همگانی ، ورزش قهرمانی و افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی استفاده مطلوب  از آن ها را داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برجام گفت:پس از گشایشی که در برجام صورت گرفت و تحریم ها برداشته شد امیدواریم شاهدو نظاره گر روزهای طلایی در کشور باشیم .

وزیر ورزش در پایان از مردم خواست تا با حضوری با شکوه در روز تاریخی و" یوم الله 22 بهمن" در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کنند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها