نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1395 - 18:49
تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در هفته دوازدهم لیگ برتر واترپلو توانست با شکست تیم شهید نوفلاح بعد از پنج سال به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در هفته دوازدهم لیگ برتر واترپلو توانست با شکست تیم  شهید نوفلاح بعد از پنج سال به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 تیم نفت و گاز گچساران توانست با نتیجه 15 بر 6 تیم استخر شهید نوفلاح را شکست دهد و با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی رقاب تهای لیگ برتر واترپلو فصل جاری صعود کند.

در این دیدار که از ساعت 15 روز جمعه 8 بهمن ماه در استخر مجموعه ورزشی آزادی گچساران برگزار شد ، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران با ارایه یک نمایش قدرتمندانه در هر چهار گیم این بازی توانست با اختلاف گل زیاد حریف خود را از پیش رو بردارد.

شاگردان پژمان بارون زاده از همان ابتدای بازی توانستند قدرت خود را بر حریف دیکته کنند و خیلی زود تیم جوان و خوب شهید نوفلاح را از پای دربیاورند و نیمه اول را با نیمه اول را با برتری 6 بر 2 به سود خود خاتمه دادند.

در آغاز بازی در نیمه دوم تیم جوان و آینده دار نفت و گاز گچساران با هدف زدن گلهای بیشتر به آب زدند و توانستند در این نیمه ، علیرغم بازی خوب تیم شهید نوفلاح با نتیجه 11 بر 4 حریف را از پیش رو بردارند.

در پایان این بازی که در حضور هوادران حامی تیم نفت و گاز گچساران انجام شد تیم میزبان توانست با نتیجه قاطع 15 بر 6 حریف خود را با شکست بدرقه کند.

تیم نفت و گاز گچساران در سال جاری با یک برنامه ریزی دقیق و کادری کاملا بومی و همچنین تیمی متشکل از 85 درصد بازیکنان بومی و شرکتی که اکثرا جوانان زیر 20 سال هستند توانست این موفقیت بزرگ حضور در جمع چهارتیم برتر لیگ واترپلو را کسب کند.

تیم جوان و آینده دار نفتی های گچساران در این فصل توانست در مقابل تیم های قدرتمندی همچون دانشگاه آزاد ، نفت امیدیه و سایپا کرج که با امکانات ایده آل در تهران مستقر بودند و تمامی بازیهای حریفان نفتی ها در تهران انجام می شد ، نمایش های درخشانی از خود نشان دهند و با تلاش مجموعه مدیریتی ، کادرفنی و بازیکنان تیم مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

 تیم واترپلو نفت و گاز گچساران با امیر سجادیان ، فرشید مردانی ، میلاد نیکوسرشت ، حميد عليزاده، رضا حبيبي افتخار،محمد رضاسلیمی ،نیما خوشبخت ،حسین خالدی تبار ، پیمان اسدی ، شاهین قشقایی ، امید پرهون ، نیما جمشیدی ،آرش حاتمی ،امید باشت باوی  وحبیب اسدی به آب زدند.
سرپرست: محسن نسيمي
سرمربی :پژمان بارون زاده
تدارکات : مهدی فروزانی
گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی 10 امتیازی شد و بالاتر از تیم نیروی زمینی در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت
همچنین این تیم در هفته سیزدهم دیدار بعدی خود در گچساران میزبان نماینده اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها