نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1395 - 21:10
قضیه زمانی اتفاق افتاد که مسئول دفتر نماینده در مورد جایگاه و مکان همایش و دیدار وزیر ورزش و جوانان با ورزشکاران و اهالی ورزش گچساران، با فرماندار اختلاف نظر داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جلسه هماهنگی استقبال از وزیر ورزش و جوانان با حضور فرماندار گچساران و مشاورین فرماندار، مسئول دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای هئیت های ورزشی ، جمعی از مدیران ادارات در فرمانداری گچساران برگزار شد.

قضیه زمانی اتفاق افتاد که مسئول دفتر نماینده در مورد جایگاه و مکان همایش و دیدار وزیر ورزش و جوانان با ورزشکاران و اهالی ورزش گچساران، با فرماندار اختلاف نظر داشت.

چشمت الله دشتی در این جلسه بیان کرد: باید فضای مناسبی تدارک دیده شود تا همه ورزشکاران و اهالی ورزش بتوانند در این همایش شرکت بکنند و این همایش مختص عده ای خاصی نباشد و زمان بعدازظهر برای این دیدار زمان خوبی است.

دشتی در ادامه گفت: سالن های شهید بشارت و پد خندق برای این مراسم مناسب است.

در این هنگام بود که فرماندار گچساران مخالف مکان های پیشنهادی مسئول دفتر نماینده و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت: من نماینده دولت هستم و اجازه نخواهم داد که کسی در کارم دخالت بکند، چون من مسئول بر قراری نظم و امنیت و تمامی موارد سفر وزیر ورزش بر عهده من می باشد و هر اتفاق، مشکل و کم کاری که در این دیدار پیش بیاید بر عهده نماینده دولت در شهرستان می باشد و باید جوابگو باشد.

عبدالرحیم رحیمی افزود: باید همگی تلاش بکنید تا به نحو شایسته و مطلوب از وزیر ورزش و جوانان استقبال کرده و مشکلات و معضلات ورزش شهرستان گچساران را مطرح بکنیم.

در ادامه بود که مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به فرماندار گفت: شما باید از نظرات اهالی ورزش هم استفاده بکنید و فقط حرف خودتان نباشد. که فرماندار در جواب گفت: مسئولیت این سفر بر عهده من می باشد و اینبار اجازه نمی دهم که قضیه سفر وزیر کار اتفاق بیفتد که شاهد بی نظمی های باشیم.

در این هنگام مسئول دفتر نماینده از صحبت های فرماندار ناراحت شد و به نشانه اعتراض قصد ترک جلسه را داشت که با وساطت حاضرین جلسه بلاخص آقایان پورالحسینی (رئیس آموزش وپرورش شهرستان ) و پناهپوری مجددا در جلسه حاضر شد.

گفتنی است: اختلاف نظر و کدورت بین فرماندار گچساران و مسئول دفتر نماینده حل و فصل در نهایت به خوبی و خوشی پایان یافت.

 

          . 

گزارش /حبیب قلندری
انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها