نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1395 - 9:17
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران در یادداشتی به نحوه پرداخت مبلغی از شهریه متغییر همزمان با شهریه ثابت اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران به نحوه پرداخت مبلغی از شهریه متغییر همزمان با شهریه ثابت در این خصوص اعتراض کردند.

دو الی سه روز می شود که خبری در کانال دانشگاه آزاد گچساران منتشر گردید مبنی بر پرداخت مقداری از شهریه متغیر هنگام پرداخت شهریه ثابت که این خبر باعث ایجاد شبه هایی شد.

 شبه هایی که اصلی ترین آن افزایش شهریه بوده است که به گفته ی دکتر ملک زاده افزایشی صورت نگرفته و نمی گیرد و این مبلغ از شهریه متغیر کسر خواهد شد.

 اما اعتراض اصلی که به این مسئله می شود نحوه و زمان ابلاغ این تصمیم است که با توجه به پایان نیافتن امتحانات ترم مهرماه صورت گرفته است.

فلذا ذکر چند واقعیت خالی از لطف نیست و نخواهد بود.

 تمامی دانشجویان پذیرای این مسئله هستند که پرداخت حقوق کارکنان و اجرائیات دانشگاه منوط به پرداخت شهریه است و همچنین منکر آن نیستند که شهریه را باید پرداخت کنند.

 از طرفی دانشجویان هم با تمامی مشکلات اقدام به جمع آوری شهریه ثابت خود کرده اند که باید در نظر گرفته شود.

 همانگونه که دانشجو وضعیت دانشگاه را درک می کند دانشگاه نیز باید رفتاری متقابل داشته باشد که البته این به آن معنا نیست که دانشگاه کوتاهی می کند.

برای رفع این مشکل می توان ساز و کاری را ایجاد کرد که هم دانشجو و هم دانشگاه مشکلی نداشته باشد.

یکی از مهمترین سازوکار ها تقسیط شهریه متغیر با توجه به رشته و شهریه متغیر بصورت ماهانه است.

 با این کار هم دانشگاه می تواند پرداخت حقوق کارکنان و دیگر اجرائیات را انجام دهد و هم دانشجو با آرامش بهتری به پرداخت شهریه و درس و امتحانش خواهد رسید.

اما در پایان، ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از دکتر ملک زاده تقاضا داریم به دلیل آن که سایت برای انتخاب واحد باز شده است اما اکثر دانشجویان شهریه ثابت را در ذخیره دارند و سایت برای آنها باز نخواهد شد مگر شهریه متغیر را هم اندکی پرداخت کنند مساعدت فرمایند و سایت را برای دانشجویان باز کرده تا انتخاب واحد خود را انجام دهند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها