نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. بهمن 1395 - 22:03
فرماندار گچساران گفت :در اعتراض پلمپ آموزشگاه های ازاد توسط فنی و حرفه ای پلمپ نمودن از لحاظ قانونی مشکلی نداشت اما باید فرمانداری و شخص فرماندار به عنوان مسئول ارشد شهرستان در جریان این کار قرار می گرفت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرماندارگچساران در نشست با مسئولین  آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد سازمان آموزش فنی وحرفه ای شهرستان که با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان برگزار شد در راستای ارتقاءمهارتهای آموزشی  بر تعاملات بخش خصوصی و آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.
عبدالرحیم رحیمی  با بیان این مطلب که بحث مهارت آموزی و کسب توانمندی در رشته های مختلف در ایجاد اشتغال در کشور موثر خواهد بود اظهار داشت : آموزشگاه های فنی وحرفه ای آزاد به عنوان بازوی پرتوان سازمان آموزش فنی وحرفه ای در تحقق مهارت آموزی در کشور و رسیدن به اشتغال پایدار بسیار تاثیر گذار هستند
وی ضمن تاکید بر ارتقای کیفی آموزش های فنی وحرفه ای بیان داشت: زمانی ما از برگزاری آزمون از داوطلبین مهارت آموزی خوشحال بودیم چراکه معتقدیم هرقدر در برگزاری آزمون سختگیری و اجرای قانون باشد افراد بر اساس توانمندی گزینش خواهند شد.
رحیمی با بیان این مطلب که زمانی ما می توانیم موفق باشیم که متناسب با پتانسیل ها و فرهنگ  منطقه مشکلات را حل کنیم  افزود: سختگیری فی نفسه چیز بدی نبوده و متاسفانه زمانی جامعه ما ضربه می خورد که سمت و سوی علم انحراف پیدا کرده و به مدرک گرایی روی آورد
فرماندار گچساران با اشاره به مشکلات بوجود آمده بین سازمان فنی و حرفه ای و آموزشگاههای آزاد گفت: فرمانداریها در سطح کلان مشکلات خاص خود را داشته و در استان ما و بخصوص در شهرستان گچساران بعلت بافت قومی و عشیره ای بصورت شبانه روزی درگیر مشکلات و مسائل مختلف هستیم بطوریکه نصف شب هم باید منتظر اعتراض به قطعی برق در محله ای باشیم .
رحیمی مرتفع نمودن مشکلات و خدمت به مردم را از افتخارات مسئولین نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت :تمام سعی خود را برای رفع مشکلات مردم در چارچوب قانون خواهم نمود و در این میان خستگی معنایی ندارد.
فرماندار گچساران تصریح کرد :در اعتراض پلمپ آموزشگاههای ازاد توسط فنی و حرفه ای باید گفت پلمپ نمودن از لحاظ قانونی مشکلی نداشت اما باید فرمانداری و شخص فرماندار به عنوان مسئول ارشد شهرستان در جریان این کار قرار می گرفت .
رحیمی ابراز داشت :ما به عنوان مجری قانون اجازه کار خارج از مقررات و قاعده را به هیچ کس نخواهیم داد و همه ملزم به رعایت قانون هستند.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان گفت در خصوص این مشکلات بطریقی دیگر از جمله  با تذکر و تعامل میشدنتیجه بهتری گرفت و پلمپ کردن مرحله آخری بود که باید با توجه به کوچک بودن شهرستان و ایجاد حواشی با هماهنگی و با تعامل صورت می گرفت .
رحیمی با اشاره بالا بودن منزلت سازمان فنی و حرفه ای گفت:بخش خصوصی نباید با عملکرد و ندانم کاری عده ای  به این اعتبار لطمه ای وارد کند .
و ی ضمن ابراز گلایه از مسئول خانه کارگر شهرستان اظهار داشت :برگزاری کلاسهای آموزشی در کوچه و خیابان توسط خانه کارگر کاری خلاف عرف بوده که نشان دهنده سوء استفاده مسئولین برگزاری کلاسها از این جریان می باشد.
وی در پایان گفت :ما اصلی ترین کاری که میخواهیم اجرای قانون است و لاغیر که امیدواریم با توجه به تعامل ، تلاش و پیگیری که در سطح شهرستان و در بین مسئولین وجود دارد همه باهم برای پیشرفت و توسعه این مسیر تلاش نموده و در این راه گام برداریم .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها