نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. بهمن 1395 - 23:09
متاسفانه با خبر شدیم که محمد رضا سوسن زاده که در ارتش افغانستان مشغول خدمت سربازی بود ، به همراه داماد خود و دوتن از فرماندهان ارتش افغانستان در تله ی مین تروریست طالبانی به شهادت رسید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در تماس تلفنی با بستگان شهید محمد رضا سوسن زاده که در ارتش افغانستان مشغول خدمت سربازی بود، پی بردیم که به همراه داماد خود و دوتن از فرماندهان ارتش افغانستان در تله ی مین تروریست طالبانی به شهادت رسید .

 

مادر محمدرضا  پس از گرفتن طلاق از پسر دایی خود،با مردی به اسم سوسن زاده ازدواج می کند؛این مادر با شوهرش(سوسن زاده ) صاحب بچه ای به اسم محمدرضا می شوند که پس از چند سال مادر محمدرضا  شوهرش را ازدست می دهد.

 

پدر محمد رضا از طایفه بناری چرام و مادرش بانوی سیاه بخت آرندی (گلناز) است؛در سال 1375 مادر محمدرضا  پس از فوت شوهرش(سوسن زاده)  با مرد دیگری از افغانستان به اسم (شمس الله پیروزی)  که با تفکر تجارتی و اقتصادی به ایران و همچنین منطقه چرام آمده بود، ازدواج می کند.

 

مادر این شهید گرانقدر پس از گذشت مدت کوتاهی از ازدواجش،با فرزند چهار ساله خود و شمس الله از چرام خارج می شوند.

 

زرذدئو.منتالبی

 

این خانواده در سال80تا82 در منطقه بهبهان ساکن بوده اند که در مدت غایب بودنشان،خانواده ی این افراد به  سوال و جست و جوی آن ها  پرداختند اما این جست و جو بی فایده بود .

 

ناصر بی نیاز پسر عموی مادر شهید محمدرضا پیروزی(سوسن زاده) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ما مدت زیادی را بدنبال آن ها گشتیم و از بسیاری افراد سوال کردیم اما متاسفانه آن ها را پیدا نکردیم .

 

وی افزود:در تابستان سال گذشته بود که با سوال از چند نفر افغانی،پی بردیم که مادر محمدرضا همسایه ی یکی از افرادی که در شهر زابلستان واقع در کشور افغانستان است،می باشد.

 

فلاغعتن98855

 

شمس الله و مادر محمدرضا دارای شش فرزند شده بودند که یکی از دخترانش ازدواج کرده بود؛ اما  محمد رضای جوان فقط بیست روز از ازدواجش می گذشت که عاشقانه شهادت را به تسلط تروریسم بر خاک افغانستان ترجیح داد.

 

در پی پیگیری های خانواده مادر، پس از هجده سال نشان این خانوداه را در زابلستان افغانستان پیدا و تماس تلفنی حاصل شد. خانواده وی از پیدا شدن آنها بسیار خرسند بودند تا اینکه در پی تماس خبر شهادت جوان خود را با دلی خونبار به خانواده اش دادند .

 

گفتنی است که مراسم یادبود این شهید بزگوار مورخ سوم (یکشنبه) بهمن ماه در مسجد امام علی(ع)چرام برگزار می شود.

 

منبع:پایگاه خبری تحلیلی چرام

 

انتهای پیام/و

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها