نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. دى 1395 - 19:10
نماینده گچساران و باشت درمجلس از تاخیر در روند اجرای عملیات عمرانی پروژه دریاچه مصنوعی گچساران انتقادکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جلسه رسیدگی به مشکلات بخش ورزش شهرستان گچساران وباشت باحضور غلامرضا تاجگردون،مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار گچساران وپیمانکاران سالن های ورزشی این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزارشد.

اردلان زینل زاده در این جلسه با اشاره به تعویق پروژه های ورزشی در این شهرستان گفت:کارها در بخش ورزش دوسال به تعویق افتاده است ،دریاچه مصنوعی این شهرستان با ۲ هکتارمساحت دارای فضاهای ورزشی ،تفریحی وطراحی سنتی با سیما و منظر خوبی است که بعد از مدتها هنوز پروژه ها در دست بررسی است.

وی افزود:سکوی دور دریاچه جهت تعبیه آمفی تئاتر است و رستوران و موارد کلی ساختاری از صفر تاصد با پیمانکار در آغاز روند خاکبرداری تا مرحله سفتکاری خواهد بود.

زینل زاده اظهارکرد:بحث واگذاری ادامه کار باموافقت نامه ای که قرار است اصلاح شود در ادامه انجام خواهد شدو تلاش ما سرعت در کار است.

شهردارگچساران گفت:متاسفانه بافت ناکارآمد کار باعث تغییر دستور کار شد و موجب شد تا عملیات باروند سنگین تری پیش رود و نوسان در بحث اعتبارات و رویکرد جدید و موافقتنامه هایی که در شرف عقد است باعث شده که تاریخ اتمام را تاپایان تابستان ۹۶ اعلام کنیم.

درادامه این جلسه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس به اظهارات شهردار واکنش نشان داد وگفت:برداشت من این است که شهرداری نمی خواهد پروژه برگزار شود.

وی افزود:این کار نیاز به قراردادی صحیح داردو پیش درآمدجذب یک هزینه ۴میلیارد تومانی ،تنها ۱۰۰ میلیون تومان است نباید برای مواردی اینچنین و انتقاد از انعقاد قرارداد و موافقت نامه جلسه برگزار شود،تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی پروژه باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها