نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. دى 1395 - 16:43
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدگفت:برای شما وجود تاجگردون شرطی شده است و این حساسیت و ارزش را درک نمی کنید،استان و کشور از مشکلات خاص و کم پولی و بی اعتباری رنج می برند و این درحالی است که تاجگردون کار بدون دردسر وقانونی در جذب اعتبار برای استان وشهرستان راانجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درجلسه رسیدگی به مشکلات  ورزش شهرستان های گچساران وباشت در گچساران، گفت:در استانهای مختلف کارکردم  وحضور تاجگردون غنیمتی برای استان وشهرستان است از ابتدا برای دستگاه مدیریتی خودم و همکارانم توصیه غنیمت شمردن حضورش را دارم و هم در ادارات فنی و مهندسی از ظرفیت های موجود باید استفاده بهینه شود.

وی افزود:برای شما وجود تاجگردون شرطی شده است و این حساسیت و ارزش را درک نمی کنید،استان و کشور از مشکلات خاص و کم پولی و بی اعتباری رنج می برند و این درحالی است که تاجگردون کار بدون دردسر وقانونی در جذب اعتبار برای استان وشهرستان راانجام می دهدومساعدتهای جذب شده تماما قانونی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود:مشکلات وضعف کار در عدم پیشرفت پروژه ها باتوجه به حضور پیمانکار باید عنوان شود این درحالی است که اهمیت توجه به ورزش و تفریح درکنارهم از دغدغه های تاجگردون است.

وی ادامه داد:باید از ظرفیتها نهایت استفاده رابرد،چندین موضوع در راستای کار اداره ورزش و جوانان است که ۳۰ پروژه مورد نظر ما با جذب اعتبار ازسوی تاجگردون با مصوبه وزارت نفت امکانپذیرخواهد شد.

علوی گفت:این استان وشهرستان در بخش ورزش وباحمایت بی دریغ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان پایلوت و سیستمی خوب درسطح کشور معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها