نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1395 - 23:14
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت:عده ای کوتوله سیاسی فقط و فقط به دنبال تخریب بودند و در دورانی آنها در سال 73 می نوشتند آیت الله و امروز در پیام تسلیت که هیچ نیازی به تسلیت آنها نبوده است می نویسند حجت الاسلام که اینها همه نشان از حسادت و کینه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی که در مسجد بیت العباس(ع)گچساران برگزار شد ،گفت:امروز همه عزادار آن یار صدیق روح الله هستیم،امروز عزادار مخزن الاسرار انقلاب و رفیق رهبری هستیم،امروز ما ملت ایران عزادار فرمانده بزرگ هشت سال دفاع مقدس هستیم.

نعمتی افزود:هیچ کسی نمی تواند ذره ای خدشه وارد نماید که حضرت آیت الله رفسنجانی از اصلی ترین بانیان انقلاب نبوده است،مرحوم هاشمی گروه ها و تشکل های سیاسی زیادی را قبل از انقلاب راهبری می کردند و هیچگاه وی ذره ای از امام(ره)جدا نبود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از سیاستمداران ما مثل هاشمی سختی های زندان های طاغوت را نکشید، اظهارکرد:هاشمی با شجاعت در همه موضوعات ورود داشتند و خیلی از افرادی که مسائل خلاف آن روز ها را بیان می کنند پذیرفته بودند که حضرت آیت الله هاشمی باید حرف اول و آخر را بزند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود:هرگاه کشور با بحران مواجه می شد یک حضور آیت الله در نماز جمعه و یک سخنرانی حلال آن بحران ها می شد.

این نماینده مجلس گفت:این سردار سازندگی با اقدامات زیربنایی در نفت و بخش های دیگر باعث دست آوردهای زیادی برای پیشرفت کشور شدند.

 نعمتی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت:عده ای کوتوله سیاسی فقط و فقط به دنبال تخریب بودند و در دورانی آنها در سال 73 می نوشتند آیت الله و امروز در پیام تسلیت که هیچ نیازی به تسلیت آنها نبوده است می نویسند حجت الاسلام که اینها همه نشان از حسادت و کینه است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس دهم افزود:ما همه فرزندان حزب الله هستیم اما عده ای به نام حزب الله به دنبال این بودند که میان مردم و آیت الله رفسنجانی فاصله ایجاد کنند و چه تهمت هایی به این مردم مظلوم نزدند و این مرد مظلوم چقدر تحمل کردند.

وی با انتقاد شدید از رسانه ملی اظهار کرد:به محض تایید فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب شبکه ها و رادیوهای بیگانه شروع به پخش برنامه های ویژه پیرامون این اتفاق مهم کردند اما تا ساعت ۲۲:۳۰ شب رسانه ملی ما حاضر به پخش برنامه ای در این خصوص نشد و رئیس صداوسیما که در خیابان با انتقادات مردم مواجه شد قول داد که اصلاح نماید اما این کار را انجام نداد.

نعمتی افزود:در مجلس نهم تنها تعداد ۳۱ نماینده در حمایت از هاشمی امضا می کردند اما امروز در مجلس دهم اکثر نماینده ها حامی آیت الله هاشمی هستند که این نشان از مدیریت و اثرگذاری وی است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:کسی که جزء برنامه نویسان اصلی انقلاب بود و کسانی که روزی آرزو داشتند مرحوم هاشمی جواب سلام آنان را بدهد بیان داشتند وی صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد و کسانی که تا دیروز به هاشمی بد کردند و امروز آب توبه بر خود می ریزند بدانند توبه آنان پذیرفتنی نیست.

نعمتی در پایان گفت:همه ما به عنوان یاران انقلاب که دلسوز نظام و انقلاب هستیم از این مراسمات به عنوان تذکر به خودمان یاد کرده و از این رحلتی که باعث وحدت در کشور شد عبرت بگیریم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها