نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1395 - 10:26
فرمانده انتظامی گچساران گفت:دردو عملیات مجزا ماموران مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ شهری گچساران ، چهار توزیع کننده سابقه دار مواد افیونی را دستگیر که از آنها مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین ،تریاک و شیشه کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه دو خودروی حامل مواد مخدر را در جلوی پلیس راه شیراز-گچساران متوقف و پس از بازرسی از این دو خودرو ۴۷۴ گرم هروئین و ۱۶ گرم تریاک و ۸ گرم شیشه کشف شد.

وی افزود: در عملیات جداگانه ای نیز مآمورین کلانتری ۱۱ شهری در منطقه کیامرثی این شهرستان  در بازرسی از یک منزل مسکونی موفق به کشف ۱۰۴ گرم شیشه که بصورت بسته بندی و آماده توزیع و فروش بود ، شدند.

موسوی اظهارکرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها