نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. دى 1395 - 9:42
حال بهوش باشیم و هوشیار که دشمنان انقلاب و اسلام مرحوم هاشمی را بعنوان مخالف انقلاب و امام و رهبری مورد تمجید قرار می دهند و حقد و کینه خود را به یاران صدیق انقلاب و اسلام و امام خمینی با ایجاد دو قطبی کاذب و رو در رو قراردادن مردم به نمایش گذارند؟؟؟ .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی-رحلت ناگهانی و ضایعه عظیم فقدان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آقای هاشمی رفسنجانی که چهره ای مبارز و مجاهدی بزرگ از دوران پیش از انقلاب اسلامی و از یاران همراه حضرت امام (ره)بودند ، جامعه را دچار شگفتی و اندوه نمود .

رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در پیامی ژرف و عمیق، عمق محبت و پیوند همکار و همسنگر و همرزم خود را با زیبایی و هنرمندانه ابراز داشتند ،با عنوان تکیه گاهی مطمئن یاد فرمودند تا از رفیق دیرین خود قدردانی و قدرشناسی کرده و هم راه سوءاستفاده و بهره برداری ناصواب خناسان را از اختلاف نظر اجتهادی ایندو همگام و همسنگر بسته باشند .

یادمان نرفته که شبکه های صهیونیستی و جیره خواران داخلی جبهه استکبار وقتی حاج احمد آقا به رحمت ایزدی پیوست چه اتهامات ناجوانمردانه ای را به این یار امام (ره) نسبت دادند ؟؟؟و حال بهوش باشیم و هوشیار که دشمنان انقلاب و اسلام مرحوم هاشمی را بعنوان مخالف انقلاب و امام و رهبری مورد تمجید قرار می دهند و حقد و کینه خود را به یاران صدیق انقلاب و اسلام و امام خمینی با ایجاد دو قطبی کاذب و رو در رو قراردادن مردم به نمایش گذارند؟؟؟ .

 از فردا رسانه های منافقین و ضدانقلاب انگلیس نشین و صهیونیست ها برخی از نظرات و سخنان ایشان را نه از روی میل و دوست داشتن ،بلکه از باب اختلاف و تفرقه و جدایی و فتنه گری ، بر مناره ها ، رسانه ها ، آنتن ها و نوشته ها قرار دهند ؟؟؟؟.

پیام حکیمانه و دلسوزانه ی رهبر انقلاب حجت ولایی بر همه ماست که اجازه اساعه ادب به روح بلند آن یار سفرکرده امام و همسنگر دیرین رهبری داده نشود تا خناسانی که تلاش داشتند تا از محبت هاشمی به رهبر انقلاب بکاهند ، دست به دسیسه سازی و ظاهرنمایی دروغین بزنند و دایه دار عرصه عمل شوند ، همانانیکه ایشان را در چارچوب عالی جناب سرخپوش و خاکستری مورد هجمه قرار می دادند ؟؟؟

حال بخواهند از مرگ او 59 سال همدلی ، همیاری و همکاری ، همگامی و پیوند رفاقت را خدشه دار کنند . نامهربانیها را بر یکدیگر ببخشاییم و همراه با رهبرمان ، داغدار یار 59 ساله اش باشیم چرا که به تعبیر حضرت امام (ره) :"هاشمی زنده است چون نهضت زنده است" .

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

فوت غیر منتظره یار دیرین امام و انقلاب اسلامی را خدمت همه انقلابیون و حذب الله و جامعه ایران زمین تسلیت عرض میکنیم،وبنا به فرموده رهبری؛ با این پیام تسلیت قدردانی خود را از زحماتی که ایشان در راه انقلاب و اسلام کشیدند را ابراز میکنم.
مقاله خوبی بود ممنون حاجی جان .بارها و بارها گفتیم پشت سر رهبر باشیم اما در رابطه با آقای هاشمی بعضی ها رفتند جلوتر از رهبری و در صدد خراب کردن هاشمی بر آمدند اول در جریان ارتحال سید احمد آقا و دوم در انتخابات دوم خرداد 76ووقتی حریف نشدند از راه افراطی های اصول گرا به جان هاشمی افتادند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها