نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1395 - 15:49
آن چیزی که بزرگترین ضربه را به نيروهای شرکت نفت گچساران خواهد زد انتخاباتی است که توسط افرادی خاص بیرون از سازمان صورت می گیرد، چشمان بسیاری این روزها منتظر احکام "هوشنگ صيدالی" هستند که آیا او می تواند از "تاجگردون"عبور کند و نفت را نفتی مدیریت کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،"هوشنگ صيدالی" از جمله مدیران کهگیلویه و بویر احمدی است که به نوعی  در مکتب "ستار هدایت خواه" پرورش یافت او را در این استان به چهره و نماد اصولگرایی می شناسند و همگان او را از بدنه این جریان سیاسی می دانند.

هر چند درانتخابات گذشته با بودن یار قدیمی اش در صحنه رقابت،صرفا به دلیل خویشاوندی"غلام محمد زارعی" نماینده فعلی بویراحمد  را همراهی کرد، اما او شخصیتی است که بعد از رفتنش از گچساران و مدیریت بر مسند شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد حال به عنوان یک مدیر عامل رکورددار که بیش از 8 سال مدیریت گازاستان را یدک می کشید، شناخته شده است.

اما در این بین حدود یک ماه از حضور صيدالی بر کرسی مدیریت نفت و گازگچساران می گذرد.او که خود از کارمندان قدیمی شرکت نفت بوده بهتر می داند که نمونه مشابه رکوردمدیرعاملی اش شخص "رحمتی" در نفت و گازگچساران بود.

رحمتی همان مدیرعاملی بود که هفت سال سکاندار شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران بود و برای خود یک رکورد در مناطق نفتخیز جنوب به یادگار گذاشت،وی نفت را نفتی مدیریت کرد .نه با اینطرفی ها بود نه با آنطرفی ها و توانست مدیرانی قوی در این شرکت تربیت کند که نگاهشان برای سبقت از یکدیگر تنها شایسته سالاری باشد.

"رحمتی" و "دلپريش" از جمله مدیران عاملی بودند که موفق شدند نفت را نفتی مدیریت کنند و این را صيدالی به خوبی می داند .اما به واقع چند سالی است که مشاهده می کنیم شرکت نفت و گاز در گچساران، نفتی مدیریت نمی شود؟!.

روزگاری اصولگرایان بر مسند نفت تکیه زدند و تیم کاری را تا حدودی راستی بستند اما به این نکته خوب توجه کردند و همیشه مدیرانی عملیاتی ، فنی و تخصصی را در راس هرم مدیریت نفت به کار می بستند و سیاست را تنهادر بدنه های دیگر سازمان و نهادها دخالت می دادند .

اما بعدهامدیرانی آمدند که می خواستند موازنه قدرت در مدیریت نفت را حفظ کنند اما بازهم اسیر جریانات سیاسی  شدند و کارشان به شکست و سیاست زدگی کشانده شد.

صيدالی خوب باید بداند آن چیزی که بزرگترین ضربه را به بدنه فعال نفت خواهد زد انتخاباتی است که بیرون از چارچوب سازمانی و توسط افرادی خاص صورت می گیرد و اینجاست که کار او را بیش از پیش سخت تر خواهد کرد ،اینکه  "صیدالی" با همین تیم کاری که در بین شرکت های نفتی رکورددار سرپرستی هستند !ادامه خواهد داد؟ که خود جای بسی تامل دارد...

این روزها شایعات بسیاری در فضای صنعت نفت پیچیده شده و برخی معتقدند مدیران و صاحب منصبان آینده مدیریت نفت و گاز گچساران همین مدیران فعلی خواهند بود که همچون مهره های شطرنج فقط جایشان عوض می شودکه بازهم شاهد همان نگاه از بیرون برای ابقای مدیران سفارشی خواهیم بود.

این در حالی است که برخی صیدالی را مدیری معرفی می کنند که سیاست و حواشی بیرون از نفت را در کارش دخیل نمی داند، اما علی الظاهر وی نتوانسته است جریان سیاسی حاکم را مجاب کند تا نفت را نفتی مدیریت کند و به نظر می رسددر روزهای آینده فقط منصب ها برای مدیران فعلی عوض خواهند شد.

اینکه مدیران داخلی نفت وگاز گچساران دارای تخصص ویا فاقد تخصص لازم برای مناصب نفت باشند  صيدالی باید تشخیص دهد، اما آن چیزی که بیشتر نمايان است این است که آیا او می تواند همان صيدالی گاز باشد یا می خواهد فقط صيدالی عده ای خاص ؟

باید توجه داشت که مدیریت نفت و گازگچساران و7 هزار نفر پرسنل زحمتکش نباید در نقطه ای قرار گیرند که فقط ده نفر و تنها از یک جریان خاص بر مدیریتش حاکم شوند .

چشمان بسیاری این روزها منتظر احکام هوشنگ صيدالی هستند و آیا او می تواند از تاجگردون عبور کند و نفت را نفتی مدیریت کند تا رضایمندی پرسنل و خانواده ها را به همراه داشته باشد یا باز هم شاهد ادامه مدیریت همچون دوسال گذشته باید بود و فقط با این تفاوت که به جای "امین محمدی"مدیر عامل پیشین ،امروز هوشنگ صيدالی بر صندلی مدیریت نفت و گاز گچساران تکیه زده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام درود بر برادر صیدالی اقا تاجگردون اصلاح طلب است ایشون در خصوص ممنوع تصویراقا خاتمی به روحانی نامه نوشت از اقا تاجگردون فاصله بگیر چونکه ایشون یار خاتمی است و خاتمی دشمن رهبری اما شما یار یاور ولایت فقیه هستید شما کجا این فتنه اصلاح طلب کجا . به سابقه اقاتاجگردون نگاه کن بعدش همراه شو
جناب اقا صیدالی به شرف محمد رسول الله قسم اقا تاجگردون پیرو خط ... نیست ایشون تا ساعت 5صبح رد صلاحیت بودند و متاسفانه با ...تاییدصلاحیت شدند . برادر گرامی اقا صیدالی راننده تاجگردون فرزند عادل امینی که در عکس مشاهده میشود به هیچ عنوان ... را قبول ندارند به هیچ عنوان ... نبودندو نیستند به این اصلاح طلبان ... اعتمادی نیست .
تاجگردون اگر ولایتمدار بود در مراسم 9دی شرکت میکرد ایشون 9دی را به هیچ عنوان قبول ندارد. سالهاست که ایشون در روز 9دی فرار میکنه و خودشو مخفی میکند تاجگردون یکبار در مراسم 9 دی شرکت نکرده است . کسیکه شرکت نمیکند یعنی اینکه ولایت فقیه را قبول ندارد اونم تاجگردون اصلاح طلب که طرفدار خاتمی کروبی موسوی است.
ما به توانمندی برادر صیدالی ایمان داریم .خواهشمندیم شما دیگر اسیر سیاست زدگی برخی آقایان نشوید
فکر نکنم اقا صیدالی بخاطر منافع خودش با تاجگردون همدست بشه اقا صیدالی ولایتمدار حقیقیست ایشون اصولگراست تعهدش با امام خامنه ای را با خون امضا کرده ایشون تابع رهبری هستند نه تابع اقا خاتمی تاجگردون .. مگر همین تاجگردون در انتخابات 94 در جلسه مردمی در شهرستان باشت نگفته بود اقا شیخ کروبی یه فرد مومئن مذهبی که چند نفر از اصلاحات ما فریبش دادند . کسیکه برای رهایی اقا خاتمی به ریاست جمهور نامه میزند به هیچ عنوان ولایتمدار نیست . اکنون خاتمی ممنوع تصویر ممنوع خروج و بیان شده
برادر صیدالی جناب تاجگردون به دروغ بهت گفته ما رهبری قبول داریم اگر تابع رهبری هستی در این هفت سال در مراسم 9دی شرکت میکردی
بنده برای شورای نگهبان متاسفم که تاجگردون تایید صلاحیت کردند چرا شورای نگهبان قبل از ثبت نام ازشون امتحان نمیگیرن در این امتحان تاجگردون بر خلاف خاتمی کروبی موسوی حرف نمیزند ومشخش میشه که ایشون یک فرد ...
اقا صیدالی هیچ وقت دست یاری به فتنه گران را نخواهد داد فتنه گران در این کشور جایگاهی ندارن
اقای صیدالی عمره دولت روحانی و تاجگردون به سر امده لطفا از ایشون فاصله بگیرید که هرفشان نشانه روی اصل ولایت فقیه و عدم اتحاد اصولگرایان و خدشه وارد کردن به اصولگزایان است که در این انتخابات با دادن وعده های پوچ اصولگرایان را فریب و دو دستگی ایجاد کرد چرا تاجگردون در روز مقدس نهم دی شرکت و اعلام برایت از سران فتنه نمیکند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها