نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1395 - 20:29
خیلی متاسفم که در قرن بیست و یکم ۲۰ تا زمین فوتبال خوب نداریم. در گچساران کشاورزی و چاه‌های نفت را دیدم. مردم و زندگی مردم را هم دیدم و اینجای تاسف دارد. اینکه بعضی‌ها در کشور ما در قبر می‌خوابند بسیار دردناک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: اصفهان را به نوعی شهر خودم می‌دانم. در دو سال حضورم در این شهر خاطرات خوبی داشتم. اصفهان مردم و مدیران خوبی دارد. از باشگاه سپاهان برای هم برای در اختیار گذاشتن زمین تمرین تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم کیفیت زمین فولادشهر اجازه بدهد که ذوب آهن و تراکتور که فوتبال زیبا و با تکنیکی ارائه می‌دهند بتوانند فوتبال خود را به نمایش بگذارند. امیدوارم کیفیت زمین اجازه دهد تا تماشاگران از بازی زیبا لذت ببرند.

وی افزود: خیلی متاسفم که در قرن بیست و یکم ۲۰ تا زمین فوتبال خوب نداریم. در گچساران کشاورزی و چاه‌های نفت را دیدم. مردم و زندگی مردم را هم دیدم و اینجای تاسف دارد. اینکه بعضی‌ها در کشور ما در قبر می‌خوابند بسیار دردناک  است. کشور ثروتمندی مثل ایران باید همه چیزش خوب باشد. این درد دارد که هنوز در ایران چند زمین خوب نداریم.

قلعه نوعی ادامه داد: امیدوارم سلطانی فر حداقل تا لحظه‌ای که هست قانونی تعیین کند که ورزش دیگر قائم به فرد نباشد. تیم‌هایی مثل راه آهن و شاهین جایگاهی در لیگ نداشته باشند. عدم برنامه ریزی‌ها باعث می‌شود که ما همیشه نگران این فوتبال باشیم.

وی گفت: ذوب آهن چندین سال است که با برنامه بازی می‌کند. بازی زیبایی را انجام می‌دهد. ۵۰ متر رو به جلو خیلی خوبی دارد. در مورد بازیکنی مثل رجب‌زاده هم که دیگر نیازی نیست صحبت کنم. رجب‌زاده یک الگو برای جوانان کشور است. ما روی نقاط قوت و ضعف ذوب آهن کار کردیم و امروز بعد از برد نفت شرایط خوبی داریم. تنها امیدوارم که فردا زمین اجازه بازی خوب را به ما بدهد.

سرمربی تراکتورسازی گفت: خنده دار است که مثلا به خاطر شرایط زمین بخواهم به بازیکنانم بگویم که پاس به عقب ندهند یا در عرض کار نکنند. به ‌هرحال فردا یکی از دو تیم حذف می‌شود. ذوب آهن کار خوب دیگری هم کرده است. یک مربی خوب به فوتبال ایران معرفی کرده است. آقای حسینی از قبل بودند اما عیار ایشان اکنون بیش از پیش مشخص شده است.

قلعه نویی در مورد محرومیت هوادارانش گفت: فکر می‌کنم بهترین جو را در ایران ورزشگاه و هواداران تیم تراکتورسازی دارند. فکر نمی‌کنم در آن بازی اتفاق خاصی افتاده باشد.

وی همچنین در خصوص باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن همیشه تیم سازنده، فرهنگی و اخلاق مدار بوده و روند اخلاق مداری در باشگاه ذوب آهن حرف اول را می‌زند. یحیی. هم مربی بزرگی است و یقینا کاری هم که ذوب آهن کرده و یک سرمایه به فوتبال ما معرفی کرده جای تقدیر و تشکر دارد. باشگاه ذوب آهن یک باشگاه بازیکن ساز و برنامه ریز است و این برای فوتبال ما ارزشمند است.

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها