نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. دى 1395 - 17:31
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: سخنران ویژه مراسم یوم‌الله ۹ دی دراین شهرستان "محمدمهدی عبدخدایی" خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: نهم دی ماه برگ زرینی در جمهوری اسلامی بود که مردان و زنان ایرانیان را به حساب خود نوشتند و مردم انقلابی ایران در این روز بزرگ پای آرمان‌هایشان ایستادند و با حضورشان به دنیا نشان دادند برای نظام و آرمان‌هایشان در برابر دنیا می‌ایستند.

مرادی گفت: روز نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و بیدار کردن سران فتنه ۸۸ بود که مردم با بیعت مجدد با رهبری سیلی محکمی بر گوش سران فتنه زدند وثابت کردند دشمنان خود، انقلاب و رهبری را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنهارا نخواهند خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران درادامه اظهارکرد: با توجه به این جمله امام (ره) که فرمودند:"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیبی نرسد" مردم با بصیرت ایران به خوبی در عمل ثابت کردند به این پیام امامشان پایبند هستند.

وی بیان کرد: روز نهم دی ماه فرق مردمان کوفه و ایران را به خوبی نشان داد به گونه‌ای که پایه‌های کاخ سفید را به لرزه در آورد،این روز بزرگ یک امتحان الهی بود که مردم با بصیرت ایران سربلند بیرون آمدند.

مرادی درادامه با اشاره به ویژه برنامه های 9دی در این شهرستان گفت:مراسم 9 دی روز پنج‌شنبه ساعت 10 صبح درمحل مسجد صاحب‌الزمان(عج ) این شهرستان و با سخنرانی محمد مهدی عبدخدایی دبیر‌کل جمعیت فداییان اسلام  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها