نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آذر 1395 - 11:42
دو نوجوان در یکی از خیابان های شهر باشت کیف پر از پول و اسنادی را پیدا و آن را به صاحبش بازگرداندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دو نوجوان باشتی در یکی از خیابان های این شهر کیف پر از پول و اسنادی را پیدا و آن را به صاحبش باز گرداندند.

این دونوجوان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفتند:از خیابانی ک مخابرات در آن بود درحال رفتن به طرف خانه بودیم که جعبه سفیدی توجه مارا به خود جلب کرد،هرچه نگاه کردیم کسی که جعبه را بردارد ندیدیم. به طرف جعبه رفتیم و آن را برداشتیم برای اینکه آدرسی از صاحب جعبه به دست بیاریم مجبور به باز کردن درب جعبه  شدیم.
کیف پول پر از اسکناس های ۱۰و۵۰هزار تومانی ، یک سری اسناد ، کارت های عابر بانک ویک مهر دکتر هم از جمله وسایل موجود درجعبه بود.
اسم فردی که مشخصات آن در کیف بود را از رهگذران پرسیدیم و باتوجه به اینکه فرد مورد نظر از ساکنان همان محله بود توانستیم آدرس وی را پیدا کنیم.
با هم به آدرس مورد نظر رفتیم و پس از در زدن آقای مسنی در را باز کرد،بعد از سلام کردن به وی گفتیم آیا فلانی را می شناسید پاسخ داد بله دخترم است.
سپس جعبه سفید رنگ را به او دادیم و گفتیم که آن را در کوچه پیدا کردیم.
وی لبش را گزیدو بعد از تایید کردن این که جعبه مال دخترش است وسایل را بیرون آورد و گفت: این کلید خانه گچسارانی اش و این ها نیز کیف پول و مهر اش است.
بعد رو به ما کرد و گفت چگونه لطف شمارا جبران کنم و کیف پر از پول را جلوی ما گرفت و گفت هرچه می خواهید بردارید!!!
ما گفتیم  که نیازی به این کار نیست فقط برای ما دعای خیری کنیدوسپس از وی خداحافظی و راهی منزلمان شدیم.
 
 انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها