نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1395 - 20:22
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است بسیاری از تیم هایی که از لحاظ کیفی از یونایتد ضعیف ترند، در بالای جدول قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شیاطین سرخ شرایط مساعدی در لیگ جزیره ندارد و با 13 امتیاز اختلاف نسبت به صدر در رتبه ششم قرار گرفته اند.

 

مورینیو گفت: از سیر تکاملی تیم بسیار خوشحالم و معتقدم تفاوت بسیار زیادی بین تیمی که هدایت آن را بر عهده گرفتم و تیم فعلی ایجاد شده است. از نظر من رتبه فعلی منچستریونایتد ناعادلانه است و ما باید امتیازات بیشتری تا این مقطع جمع آوری می کردیم. اگر به جدول نگاه کنید، می بینید تیم هایی هستند که بهتر از ما نتیجه گرفته اند اما از نظر من از ما برتر نیستند.

 

در بسیاری از دیدارهایی که به تساوی رسید ما شایسته پیروزی بودیم. اگر همان بازی ها به نفع ما تمام می شد حالا ما در رتبه های بالایی جدول بودیم. به همین دلیل معتقدم شرایط ما در جدول عادلانه نیست اما تنها راه برای بهبود این موضوع، تلاش کردن بیش از گذشته است.

 

 

 

 

ما از آن تیم ها نیستیم که دفاع کنیم و منتظر اشتباهات حریف باشیم. من قبلا نیز تجربه ساختن تیم های موفق را داشته ام و می دانم چگونه این کار را انجام دهم. شرایط فعلی ما مورد نظر هواداران و مالکان باشگاه نیست. این شرایط، چیزی نبود که من برای پروژه خودم در یونایتد متصور بودم اما ما خودمان را تغییر نخواهیم داد.

 

از لحاظ کیفی و سازماندهی فوتبال، از نظر من در سیری تکاملی قرار داریم. موضوعی که مرا ناراحت می کند این است که تیم هایی در لیگ برتر که از لحاظ فنی قابل مقایسه با ما نیستند در شرایط بهتری قرار دارند".

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها