نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1395 - 20:13
محمد حسین ضیایی کارشناس فوتبال و از بازیکنان و مربیان فوتبال درباره بازی مهم استقلال و تراکتور سازی دیدگاه جالبی را ارائه می دهد او می گوید استقلال به استرس و بی ثباتی خود باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ضیایی در گفتگو با "ورزش سه"، ادامه می دهد، منصوریان و قلعه نویی از دوستان خوب و جزو همبازیان عزیز من بوده اند اما در بازی برابر هم من به عینه دیدم که تفاوت دیدگاه های آنها به بازیکنانشان باعث ثبت نتیجه برد برای تراکتور بود که البته از قبل هم قابل تصور بود. منصوریان در هافبک راست تا به حال 5 نفر و در هافبک چپ 4 نفر را آزمایش کرده و در این تیم تنها مهدی رحمتی،بختیار رحمانی و کاوه رضایی جایگاه خود را تثبیت شده می بینند ،این تیم بی ثبات است و بی ثباتی استرس می آورد. همین است که استقلال بعد از زدن گل نمی تواند گل ها را حفظ کند و گل می خورد در حالی که هدیه قلعه نویی دوست و همبازی سابق من در شاهین اعتماد به نفس است و به همین دلیل بازیکنان افت کرده ای مثل حاتمی وقتی در ترکیب تاکتیکی قلعه نویی انجام وظیفه می کند اوج می گیرد و نتیجه ساز می شود.

 

ضیایی ادامه داد . نتیجه بازی بین تیم های تراکتور و استقلال را یک عامل روانی ایجاد کرد در حالی که استقلال می توانست با توجه به بضاعت و جوانی خود برنده بازی باشد .

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها