نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1395 - 20:12
خبرنگارانی که به دنبال کشف تیم بعدی سروش رفیعی بودند ، در پایان بازی به سرعت این بازیکن را به محاصره خود در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سروش رفیعی درباره بازی تیمش در برابر استقلال گفت: فکر می کنم همه کسانی که این بازی را دیده اند از کیفیت آن راضی بودند. بازی جذابی برگزار شد که هم هواداران استقلال و هم تراکتورسازی از آن احساس رضایت کردند.

 

رفیعی درباره زمان جدایی خود از تراکتورسازی گفت: من فعلا سرباز تراکتورسازی و در خدمت این تیم هستم هر زمان خدمت سربازی ام تمام شد درباره ادامه دوران بازی ام تصمیم گیری می کنم.

 

او درباره ادامه قراردادش با تیم فولاد گفت: ما در کمیته انضباطی هم جلسه ای داشتیم، 4 نماینده و وکیل فولاد هم حضور داشتند آنجا در این باره به طور کامل صحبت کردیم اما چون هنوز این کمیته رای خود را صادر نکرده درست نیست من درباره حکم آن حرف بزنم.

 

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: شنیدم آقای سعداوی گفتند یک جای خالی برای من کنار گذاشتند ایشان به من لطف دارند. همه از ارادت من به فوتبال خوزستان و فولاد خبر دارند اما امیدوارم شرایط به گونه ای نشود که پس از اعلام رای کمیته انضباطی با احساسات هواداران این تیم بازی شود.

 

وی در این باره ادامه داد: آقای اژدری زاده و سعداوی ابتدا باید منتظر اعلام رای کمیته انضباطی باشند پس از آن درباره حضور یا عدم حضور بنده در این تیم اظهارنظر کنند در غیراینصورت ممکن است خدایی ناکرده با احساسات هواداران فولاد بازی شود.

 

رفیعی درباره مقصد بعدی خود گفت: اولویت من این است که لژیونر شوم و در این باره هم طبیعی است که به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دهم اما اگر از ایران خارج نشوم، هنوز نمی دانم در کدام تیم لیگ برتری بازی خواهم کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که دوستانش در برخی از تیم های لیگ برتری روی آینده او تاثیری خواهند گذاشت یا خیر گفت: من دوستان خیلی زیادی در تمام تیم های لیگ برتر دارم اما این دوستی ها هرگز نمی تواند روی تصمیم من تاثیر بگذارد با احترام به همه آنها وقتی بحث کار پیش می آید نمی توان رفاقت را در آن وارد کرد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها