نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1395 - 20:12
خالد شفیعی مدافع میانی تراکتورسازی در یکی از روزهای خوب خود، هم در دفاع و هم در حمله نمایش تاثیرگذاری ارائه داد تا سرمربی حریف در پایان زبان به تمجید او بگشاید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، خالد شفیعی به همراه هادی محمدی دو مدافع میانی تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی و مصاف با استقلال تهران بودند، که در مجموع با نمره قبولی از این دیدار خارج شدند.

 

تیم استقلال تهران در بازی های گذشته، تبحر گلزنی از عمق خط دفاعی و ضربات ایستگاهی را نشان داده بود. اما حضور دو مدافع با توانایی‌های متفاوت که مکمل یکدیگر در دفع حملات استقلالی‌ها از عمق و ارسال ها شدند، سبب شد تا تیم تراکتورسازی تنها یک بار و روی اشتباه مسلم محمدرضا اخباری دروازه خود را باز شده ببیند.

 

علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاعی و فرصت ندادن به مهاجمین حریف، خالد شفیعی در دیدار مقابل استقلال تهران یک بار دیگر با پرتاب های بلند خود مشکلات زیادی را برای خط دفاعی این تیم پدید آورد؛ به طوری که گل دوم تراکتورسازی هم روی یکی از همین پرتاب‌ها و به هم ریختگی خط دفاعی استقلال تهران به ثمر نشست.

 

نمایش خوب خالد شفیعی باعث شد تا علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال با اشاره به نقش پررنگ خالد شفیعی در شکست برابر میهمان، پرتاب اوت‌های این بازیکن را دغدغه استقلال در هفته منتهی به این دیدار بنامد.

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها