نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آذر 1395 - 17:49
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اخطاری،اظهار کرد: هر کسی در مقام مخالف نباید به نماینده‌ها و اعضای کمیسیون‌ها توهین کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،غلامرضا تاجگردون در جریان رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس با توجه به اظهارات علی ادیانی نماینده قائمشهر در اخطاری بر اساس اصل ۷۹ قانون اساسی، گفت: هر کسی در مقام مخالف نباید به نماینده‌ها توهین کند و آقای ادیانی هم باید از اعضای کمیسیون برنامه عذرخواهی کند.

این نماینده مجلس افزود: در دوره قبل تعداد اعضای کمیسیون تلفیق اصلاح شد و نمایندگان عضو حق تصمیم به نفع حوزه انتخابیه‌شان را ندارند، اما نباید حتی اگر مشکلی پیش آمد به کمیسیون توهین شود.

بر اساس این گزارش علی ادیانی که در جریان مخالفت با پیشنهاد مفتح صحبت می‌کرد، اظهار کرد: براساس مستنداتی که داریم کمیسیون برنامه محل رانت و ویژه‌خواری شده است؛ در حالی که در کمیسیون تلفیق از سایر کمیسیون‌ها هم باید تعداد بیشتری عضویت داشته باشند.

حتی این ۹ نفر هم که از کمیسوین برنامه در تلفیق حضور دارند زیاد است.

محمدمهدی مفتح در جریان رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس پیشنهاد کرده بود که همه اعضای کمیسیون برنامه در تلفیق عضویت داشته باشند.

در پی اظهارات علی ادیانی در جریان رسیدگی با اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس که گفته بود کمیسیون برنامه محل رانت و ویژه خواری شده موجب اعتراض تاج‌گردون رئیس کمیته برنامه، جعفرزاده نماینده رشت و بعضی دیگر از اعضای کمیسیون برنامه شد.

نهایتا با پادرمیانی سایر نمایندگان دو نماینده‌ای که با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده بودند مصافحه کردند./ایسنا 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها