نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1395 - 14:10
امام جمعه گچساران گفت:در بحث تالارهای عروسی که چندین بار برنامه‌ریزی و صورتجلسه شد که دیواری حائل میان مردان و زنان وجود داشته باشد ونباید لزومی داشته باشد که با قوه قهریه برخورد کرد پس انتظار می‌رود صاحبان تالارها خودشان چنین مواردی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان گفت:از هیت‌های مذهبی این شهرستان که در ایام ماه محرم و صفر در این دو ماه عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت(ع) نشان دادند تشکر می کنم و امیدواریم عزاداری‌های مردم این شهرستان مورد قبول اهل بیت عصمت و طهارت قرار بگیرد.

وی افزود:در ماه ربیع الاول دوستان و مومنین باید به گونه‌ای شاد باشیم که قرآن و اهل بیت(ع) برای ما تعریف کرده است، بنابراین باید تلاش کنیم که معیار و سبک زندگی ما به گونه سبک اسلامی و اهل بیت باشد و نباید در شادی‌ها پا را فراتر گذاشت.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: در بحث تالارها که چندین بار برنامه‌ریزی و صورتجلسه شد که دیواری حائل  میان مردان و زنان وجود داشته باشد ونباید لزومی داشته باشد که با قوه قهریه برخورد کرد پس انتظار می‌رود صاحبان تالارها خودشان چنین مواردی را رعایت کنند.

حجازی بیان کرد: کسی نمی‌تواند مجوز بدهد و بگوید اشکالی ندارد بنده و امثال بنده نمی‌توانیم، بگوییم اشکال دارد یا اینکه ندارد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: بارها گفته‌ایم اگر کسی بیمار است به پزشک مراجعه کند و در دین هم سلیقه، سیاسی و باند بازی نیست بلکه بعد از ائمه و امامان مراجع تقلید هستند که می‌تواند نظر بدهند.

وی درادامه با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمنان درست کردن رقیب برای برنامه های بسیج است گفت: سخنان حکیمانه و فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرماید، بسیج پدیده شگفت‌آور دوران انقلاب بود که به امام از طرف خداوند به او الهام شده بود که بسیج را پدید بیاورد.

حجازی بیان کرد: ملاک و محور بسیج اهل بیت(ع) است چنان که در پیاده‌روی بزرگ اربعین نیز شاهد بودیم شرق و غرب عالم چگونه در کنار هم حرکت کردند. بسیج در حال جهانی شدن است و دشمن در پی مواردی است که بتواند برای بسیج موازی سازی کند.

امام جمعه گچساران به توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همان گونه که ایشان فرمودند گاهی اوقات سوالاتی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود مسوولان تلاش کنند پاسخی عملی بدهند.مشاهده کردیم  که در عمل، پاسخی به فیش‌های نجومی داده نشده است.

حجازی در ادامه با تبریک هفته وقف افزود: وقتی کسی که سرمایه این دنیا را وقف می‌کند آخرت را برای خودش تضمین کرده است.وقف برای آخرت یک انسان مومن همیشه باقی خواهد ماند.بنابراین تلاش کنیم از سرمایه‌هایمان استفاده بهینه کرد و تا جایی که می‌توانیم برای خودمان در آن دنیا ذخیره کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از یکی از شهروندان گچسارانی که خانه‌اش را وقف حوزه علمیه گچساران کرد گفت: "حاج محمد انبازپور" از انسان‌های خوب و شایسته‌ای که خانه‌ای را وقف حوزه علمیه شهرستان کرده و نامش برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام//م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها