نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1395 - 22:27
با شکست بیتا سبزواررقم خورد؛
یکه تازی نفتی های گچساران در لیگ برتر هندبال
تیم بومی و جوان نفت و گاز گچساران توانسته است جایگاه مقتدری برای خود در سطح هندبال کشور ایجاد کند و بعد از حضور موفقیت آمیز در جام باشگاه های آسیا،همچنان به یکه تازی خود در لیگ برتر هندبال کشور ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این دیدار که از ساعت 16 روز جمعه 5 آذرماه 95 در سالن پدخندق و به میزبانی تیم نفت گچسارن انجام شد تیم نفت و گاز گچساران توانست با نتیجه نزدیک 28 بر 27 تیم بیتا سبزوار را شکست دهد.

در دقایق ابتدایی این دیدار تیم میهمان توانست با گلزنی های پیاپی تیم نفت را به دردسر بیاندازد و با نتیجه 6 بر 0 از نفتی ها پیش جلو بیفتند اما شاگردان مهران کیخاهی خیلی زود به خودشان آمدند و با کمک تشویق های بی امان هواداران خود بازی را به مساوی تغییر دادند و در ادامه این نیمه چند گل دیگر رد و بدل شد تا در پایان نیمه اول تیم بیتا سبزوار تنها با دو گل اختلاف به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم هندبالیست های نفت بازی سراسر تهاجمی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند قدرت خود را بر حریف سبزواری دیکته کنند و با گلزنی های متوالی نتیجه را به سود خود تغییر دادند اما این پایان کار نبود.

در 3 دقیقه پایانی بازی با سرعت بسیار بالایی دنبال شد و تیم بیتا سبزوار توانست بازی را به نتیجه مساوی 25 بر 25 تغییر دهد و حتی از روی غافلگیری دفاع نفتی ها به گل برتری رسیدند اما بازیکنان مصمم نفت و گاز گچساران در شرایطی که از تشویق های هواداران پرشور خود بهره می بردند با روحیه بالا و بدون ترس از شکست با دو حمله موفق و دفاع جانانه با نتیجه 27 بر 26 از حریف پیش افتادند.

در 30 ثانیه پایانی این دیدار تیم بیتا سبزوار با یک حمله و شوت غیرقابل مهار نتیجه را مساوی کرد اما تنها در 10 ثانیه مانده به پایان بازی در شرایطی که دروازبان حریف در خارج از محوطه فنی خود اجازه شروع مجدد بازی را به نفتی ها نداد با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد و تیم نفت گچساران صاحب یک ضربه پنالتی شد.

در همین لحظه با به صدا درآمدن صدای سوت اسکوربرد ، زمان 30 دقیقه نیمه دوم به پایان رسید اما داور مسابقه طبق قانون داوری هندبال اجازه زدن ضربه پنالتی را به بازیکنان نفت گچساران داد تا در شرایطی که تیم حریف فرصتی برای جبران نداشت و وقت بازی به اتمام رسیده بود ضربه پنالتی نفتی ها گل شد تا این تیم با نتیجه نزدیک 28 بر 27 این بازی حساس و نفس گیر را به نفع خود به پایان برساند.

تیم خوب و بومی و جوان نفت و گاز گچساران توانسته است جایگاه مقتدری برای خود در سطح هندبال کشور ایجاد کند و بعد از حضور موفقیت آمیز در جام باشگاه های آسیا شاگردان مهران کیخاهی همچنان به یکه تازی خود در لیگ برتر هندبال کشور ادامه می دهند.

در پایان این بازی تماشاگران و بازیکنان نفت و گاز گچساران سر از پا نمی شناختند و در کنار هم این پیروزی شیرین و دلچسب جشن گرفتند تا با این پیروزی تیم نفت و گاز گچساران با سه برد پیاپی و کسب 6 امتیاز صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.

همچنین نتایج کامل سایر دیدارهای این هفته به شرح زیر است :

نفت و گاز گچساران ٢٨ - بيتا سبزوار ٢٧

نوين قطره مهر پارسه مرودشت ٢٦ - فولاد مبارکه سپاهان ٢٥

صنعت مس کرمان ٢٦  - توسعه و عمران بافق ١٨

نيروی زمينی ٢١- هپکو اراک ٢٤

شهرداری کاشان ٢٩ - شهرداری اروميه24 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها