نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1395 - 14:27
جانشین معاونت فرهنگی سپاه انقلاب اسلامی گفت:امروزآمریکا برای نفوذ به ایران چشم امید به عوامل نفوذی در این کشور بسته است وامروز آنهایی که قول های بیهوده می‌دهند که با برجام تمام مشکلات ایران حل می‌شود وعده های آن‌ها چیزی جز توهم و دروغ نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی سپاه انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان  گچساران گفت:امروز در عصری زندگی می‌کنیم که کلام امام راحل راهگشای زندگی ماست. ندای امام در سال 57 که می‌فرماید بسیج 20 میلیونی باید در کشور تشکیل شود، پشت استکبار را به لرزه درآورده است.

 

وی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس تصور نمی‌کردند که حرکت و فرمان تاریخی امام راحل به سرانجام برسد و نتیجه دهدو ایران چنان برای انگلیس و آمریکا مهم بود که در سال 57 کارتر به ایران می‌آید و ایران را به عنوان منطقه آرام و امن معرفی می‌کند.

 

جانشین معاونت فرهنگی سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد: کشور ایران از دو جهت برای کشورهای غرب حائز اهمیت است اول اینکه ایران به عنوان منطقه آرام و امن بوده و ثانیا دارای نفت و انرژی است.

 

وی گفت: نظریه‌پردازان غربی در قبل از پیروزی نظام می‌گویند، هر کسی که بخواهد بر کشور ایران مسلط باشد باید خاورمیانه را داشته باشد و کسی که بخواهد بر دنیا مسلط باشد، ایران و خلیج فارس را با هم باید در دست داشته باشد.

 

مقدسی به اهمیت ایران قبل از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: اهمیت ایران برای غرب قبل از پیروزی مساله نفت و انرژِی بود که در سال 52 روزانه کشور ایران 7 میلیون بشکه نفت تولید می‌کرد که 6 میلیون بشکه آن به قیمت یک دلار به کشورهای غربی فروخته می‌شد.

 

وی به دست نشانده غرب در کشور ایران اشاره کرد و افزود: شاه دست نشانده کشورهای غربی در ایران اسلامی بود تا جایی که محمدرضا شاه در بیانیه‌های خود اعتراف کرده بود، من دست نشانده آمریکا در ایران هستم.در آن زمان شاه جشنی در شیراز به عنوان جشن فرهنگ به پا کرد و دختران و پسران ایرانی را در مقابل خارجی‌ها عریان به نمایش گذاشت تا بلکه به آمریکا و انگلستان بگوید ما متمدن شده‌ایم.

 

مقدسی افزود: اما با ورود امام در آن زمان و رهنمودهای ایشان کشورهای غرب وآمریکا و انگلستان نتوانستند در مقابل امام راحل ایستادگی کنند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، غرب با وارد کردن عوامل نفوذی به دستگاه دولت می‌خواستند دوباره بر ایران تسلط پیدا کند.

 

جانشین معاونت  فرهنگی سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد: عوامل نفوذی در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در آن زمان حضور داشتند. بنی‌صدر یکی از عوامل نفوذ بود که با امام راحل از فرانسه به ایران آمد.

 

وی اظهار کرد: وقتی عناصر نفوذ مانند لانه جاسوسی در 13 آبان توسط دانشجویان تسخیر می‌شود، امام کمتر از یک ماه دستور تشکیل نهاد بسیج 20 میلیونی را می‌دهد.آمریکایی‌ها برای جلوگیری از پیشروی اسلام، صدام را مجهز می‌کنند که صدام در آخرین جملات خود در قبل از اعدام می‌گوید، تنها کسی که توانست جلوی ایران ایستادگی کند من هستم.

 

وی اظهارکرد: امروز جمعیت مسلمان در جهان به یک میلیارد و 700 میلیون نفر رسیده است در حالی که جمعیت مسیحیان یک میلیارد و 100نفر در دنیاست.

 

سردار مقدسی در ادامه سخنان خود به گروه‌های داعشی، القاعده و تکفیری اشاره کرد و گفت: امروز یک میلیارد و 700 مسلمان در جهان چشم امیدشان به بسیجیان ایران اسلامی است.

 

وی به تحریم‌های غرب علیه ایران در این دوران اشاره کرد و افزود: تحریم‌هایی آمریکا علیه ایران انجام داده و 200 میلیارد دلار پول ایران را در بانک‌های خود بلوکه کرده و ایران را در برابر تحریم‌های سخت قرار داده است. اما کشور ایران با رهنمودهای رهبری توانسته است در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کند و عزت ملت ایران را به پایین نکشاند.

 

وی گفت: امام خامنه‌ای می‌فرماید، دوران ما از دوران جنگ احد کم‌تر نیست، درست است که  جنگ بر ما تحمیل شد و جنگ غنی بر فقر بود اما ما خود را در جنگ پیدا کرده‌ایم، درست است که شهدای هسته‌ای از دست داده‌ایم اما عزت ایران مهم‌ است.

 

سردار مقدسی تصریح کرد: شما بسیجیان در دهه سوم هستید که اجتماع مدافعان حرم حریم اهل بیت(ع) را تشکیل داده‌اید و امروز آن را به نمایش گذاشته‌اید، امروز به خود افتخار کنید همان‌طور که امام به وجود بسیجیان در کشور افتخار می‌کرد.

 

سردار مقدسی افزود: امام خامنه‌ای می‌فرماید، امت من از امت امامان پیشین بهتر هستند چرا که شما بسیجیان با اقتدار علمی و عملی و همچنین با تهذیب و آمادگی جلوی ترفندهای دشمنان ایستادگی می‌کنید.

 

این مسئول بیان کرد: امروزآمریکا برای نفوذ به ایران چشم امید به عوامل نفوذی در این کشور بسته است و در کشور هم عناصر نفوذی وجود دارد که چشم امید خود را به آمریکا بسته‌اند.

 

 مقدسی ادامه داد: وقتی سه سال با کدخدا همراهی کرده‌ایم و جواب نداده است باید اقتصاد مقاومتی را با جوانان کشور ساخت.آمریکا دلسوز ایران و این مردم نیست.

 

وی اظهار کرد:امروز آنهایی که قولهای بیهوده می‌دهند که با برجام تمام مشکلات ایران حل می‌شود و وعده های  آن‌ها چیزی جز توهم و دروغ نبوده است.امروزه بسیجیان سد راه عوامل نفوذی در کشور هستند، جریان نفوذی که می‌گوید آب، هوا و مشکلات مردم با برجام حل می‌شود. اما دیدند با برجام مشکلی حل نمی‌شود ومی‌گویند که برجام را ما نیاوردیم.

 

جانشین معاونت فرهنگی سپاه بیان کرد: 3 سال است که رهبر برای حل مشکلات تنها یک راه حل را برای آن متصور است آن هم در برابر مشکلات و تحریم‌ها باید ایستادگی و مقاومت کرد. شما بسیجیان با ایستادگی و مقاومت پاسخ محکمی به عوامل نفوذی خواهید داد.

 

مقدسی تصریح کرد: دولت باید دولت اسلامی باشد و دولتی را باید دنبال کنیم که به دنبال حمایت از حقوق بگیران نجومی نباشد. دولتی باید حامی مستضعفین  و فصل‌الخطابش سخنان رهبری باشد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها