نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. آبان 1395 - 18:51
امام جمعه گچساران گفت:متاسفانه امروز برخی ها در داخل یا خسته اند یاوابسته که از شعار مرگ بر آمریکا هراس دارند اما رهبری امت فرمودند مرگ برآمریکا لازم است و باید گفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبری بارها بیان کرده‌اند این فکر، فکر خطایی است که می‌گویند اگر با آمریکا سازش کنیم وضعیت مان بهتر می شود بلکه باید خطاب به اینها گفت :مطئن باشید نه تنها وضعیت بهتر نمی‌شود بلکه بدتر هم می شود و این فریبکاری بیش نیست که می‌گویند ارتباط با آمریکا وضعیت مارا بهتر می‌کند.

 

وی افزود:تجربه نشان داده است سازش با آمریکا مشکلات ما را بدتر می کند و باید سوال کرد آیا آنها در برجام به تعهداتشان عمل کرده اند.

 

حجازی گفت: امروز مردم آگاه ما دیدند حتی خود مذاکره‌کنندگان کشور ما نیز می‌گویند آمریکایی‌ها در برجام بدعهدی کردند و مشاهده کردیم اینها بعد از برجام نیز برعلیه ایران قطع نامه صادر کردند.

 

امام جمعه گچساران اظهارکرد: برخی هامی‌گویند ارتباط با آمریکا  راه حل مشکلات کشور است که همین دیروز مشاهده کردیم که آنها شرایط اضطراری را بر کشور ما تمدید کردند.

 

 

وی تصریح کرد: امروز متاسفانه برخی ها در داخل کشور یا خسته اند یاوابسته که از شعار مرگ بر آمریکا هراس دارند اما رهبری امت فرمودند مرگ برآمریکا لازم است و باید گفته شود.

 

حجازی با توصیه به دستگاه‌های متولی آموزش افزود: مقام معظم رهبری اشاره کردند که 70 جلد کتاب از خیانت ها و لانه جاسوسی آمریکا موجود است و باید این کتاب ها در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ما تبیین شود.

 

وی در ادامه گفت:از مردم با‌بصیرت و انقلابی  گچساران و  کهگیلویه و بویراحمدقدردانی و تشکر می کنم که در راهپیمایی روز13آبان و با حضور گسترده در این روز بزرگ هیمنه آمریکایی‌ها در هم شکستند.

 

خطیب جمعه گچساران افزود: خداوند این توفیق را به مردم خوب و ولایت‌مدار شهرستان گچساران داد که امسال با راه‌اندازی موکب در این شهرستان و در کنار شهدای گمنام از راهیان اربعین حسینی پذیرایی کنند.

 

وی یادآورشد: مردم گچساران خوب به یاد دارند روزی گچساران معبر شهدا‌ورزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس بوده و امروز این افتخار را دارد که میزبان زیارت کنندگان راهیان اربعین حسینی باشد لذا از مردم و مسوولان انتظار می رود همه باهم و درکنارهم با وحدت و همدلی میزبانان خوبی از این عزیزان به جهت خدمت رسانی باشیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها