نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آبان 1395 - 9:05
تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در دور رفت لیگ دسته دو باشگاه های کشور در نخستین بازی خود به پیروزی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در دور رفت از مرحله اول رقابتهای دسته دو بسکتبال کشور در اولین دیدار خود تیم هیات بسکتبال جهرم را در یک بازی حساس و دیدنی با نتیجه نزدیک 67 بر 64 شکست داد.

علیرضا حسینی پورسرپرست تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران گفت : تیم بسکتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته دو باشگاه های کشور که دور رفت این مرحله در شهرستان جهرم برگزار می شود حضور یافته است.

وی افزود: رقابتهای لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه های کشور در دو مرحله و بصورت متمرکز و رفت و برگشتی انجام می شود تا در پایان بازیهای این دو مرحله تیم های برتر به رقابتهای لیگ دسته یک صعود خواهند کرد.

حسینی پور تصریح کرد : مرحله اول این بازیها با حضور پنج تیم هیئت بسکتبال جهرم ، نفت و گاز گچساران ، پدافند دزفول ، ساریوس تهران و پارس بندر لنگه در یک گروه و به میزبانی تیم جهرم در حال برگزاری است.

سرپرست تیم بسکتبال نفت گچساران خاطر نشان کرد : تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران متشکل از بازیکنان بومی است که ضمن استفاده از دو بازیکن کمکی از شهرستان اهواز با انگیزه بالا و با هدف صعود به دور بعد گام به مسابقات گذاشته است و این تیم از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی برخوردار است.

وی افزود : دور برگشت مرحله اول دو هفته دیگر و در شهرستان بندر لنگه و به میزبانی تیم پارس بندر لنگه انجام خواهد شد تا در پایان دو تیم اول این گروه راهی مرحله دوم شوند.

همچنین در پایان حسینی پور برنامه سایر دیدارهای تیم بسکتبال نفت گچساران را به شرح ذیل اعلام کرد :

بازی دوم روز چهارشنبه 5 آبان

نفت و گاز گچساران ـ پدافند دزفول

بازی سوم روز پنج شنبه 6 ابان

نفت و گاز گچساران ـ ساریوس تهران

بازی چهارم جمعه 7 آبان

نفت و گاز گچساران ـ پارس بندر لنگه

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها