نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آبان 1395 - 12:50
به نظر می رسد طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان گچساران بیش از آنکه طرحی برای رفع مشکلات باشد طرحی برای لافهای فرداست که من فلان مبلغ را برای زیبایی شهر آورده ام یا در دوره ریاست بنده فلان پروژه شروع شد و به اتمام رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-دیروز و امروز مرکز شهر گچساران ملتهب بود درست مثل سالها قبل که انتخابات باطل شد و برخی با با تحریک عده ای خاص به خیابان ریختند و همین نقطه را به رنگ انتفاضه درآورده و شهر را برای مدتی نا امن کرده و عرصه جولان خود کردند.البته اعتراض اخیر نه اوباش گریست و نه نماد وحشی گرایی بلکه اعتراض آرام و به حقی است به یک تصمیم غیر عقلانی.

 

در هر دو اعتراض پای یک تاجگردون در میان است برای یکی سر و دست می شکستند و به طرفداری آش به خيابانها آمدند و امروز علیه حركت دیگرش اعتراض کردند البته آرام و مسالمت آمیز.قضیه از این قرار است که نماینده محترم و شهردار گرامی تصمیم گرفته اند که خیابان بلادیان را ببندند و آن را سنگ فرش کرده و همانند بازار بزرگ تهران پیاده رو کنند.

 

البته شاید افراد دیگری در این طرح ابتر دخیل باشند ولی سکوت کرده اند و تنها شهردار و نماینده در رسانه ها از این طرح حمایت می کنند.شهردار محترم که در اظهار نظری خاص و عجیب پروژه زیرگذر را طرحی موفق قلمداد کرده و مدعی است این طرح نیز همانگونه موفق خواهد شد. نماینده عزیز هم در تمام مصاحبه ها و پست های اینستاگرامی از پیگیری های خود درباره این طرح می گوید و می نویسد.

 

حال روی سخن با این دو عزیز است؛آقایان گرامی آیا به سر نوشت این طرح فکر کرده اید؟آیا خیابان سواره رو برای جایگزین بلادیان در نظر گرفته اید؟نکند به خط باریک کنار گذر و خیابان تنگ کیامرثی دل خوش کرده اید؟

 

آیا بین ساعت شش تا ده شب از کنار گذر و خیابان کیامرثی تردد کرده اید؟اگر قرار است طرحی اجرا کنید چرا نظر موکلین و معتمدین شهر را نمی پرسید؟آیا تا کنون ندیده اید غروبها راهنمایی و رانندگی به خاطر جلوگیری از ترافیک مجبور می شود ودورزن های سر زیر گذر را می بندد؟

 

این موضوع در حالی اتفاق می افتد که خیابان عریض شهید بلادیان نیز پذیرای خودروهای بیشماری ست که تردد می کنند و اگر این خیابان هم بسته شود چه بر سر مرکز شهر می آید؟

 

آیا فکر کرده اید خدای ناکرده اگر کسی در حد فاصل مسجد بیت العباس تا چهار راه صاحب الزمان و ابتدای کیامرثی تا چهار راه امینی دچار تصادف یا سکته و امثالهم شود چگونه باید به بیمارستان برسد؟ چگونه در این ترافیک کمر شکن آمبولانس کلینیک مهر مریض های اورژانسی را به بیمارستان شهید رجایی انتقال دهد؟ماشین های آتش نشانی چگونه خود را به مغازه های فرسوده برسانند و اطفاء حریق کنند؟

 

به نظر می رسد این طرح بیش از آنکه طرحی برای رفع مشکلات باشد طرحی برای لافهای فرداست که من فلان مبلغ را برای زیبایی شهر آورده ام یا در دوره ریاست بنده فلان پروژه شروع شد و به اتمام رسید.متاسفم که بگویم در دوره هر نماینده و شهردار پتکی بر پیکره شهر کوبیده می شود،آن از طرح نابخردانه و بی فکر زیر گذر و این هم طرح غیر معقولانه سنگ فرش خیابان شهید بلادیان.شاید تنها دلیلی که باعث شد بازاریان اعتراض کنند منفعت مالی خودشان باشد و بازاری که فکر می کنند کساد خواهد شد اما اعتراض مردم عادی تنها یک دلیل دارد و آن هم قفل شدن خیابانهای کم عرض کنار گذر و کیامرثی است.

 

آقایان قبل از اینکه این پروژه نا زیبا کمر شهر را بشکند این طرح را متوقف کنید .برای یکبار هم شده حرف شهروندان را گوش کنید و مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد. آیا زیرگذر بی خاصیت با هزینه بیش از صد و هشتاد میلیارد ریالی برای شما عبرت نشده که اینگونه با پول بیت المال دنبال پروژه هایی هستید که برای مردم سراسر ضرر است و اذیت؟

 

آقایان عزیز می شود به جای این کارها با همین پولها کارخانه و کارگاه های کوچکی احداث کرد برای رفع بیکاری جوانان همین شهر مطمئن باشید هرچه جوانان بیکار کمتر شوند ترافیک هم کمتر خواهد شد.

 

اگر واقعا به زیبایی شهر فکر می کنید بیایید مغازه داران را مجبور کنید با هزینه خودشان نمای مغازه ها را متحد الشکل و یک رنگ کنند و شما پیاده رو ها را سازماندهی کنید شک نداشته باشید خودشان با شما همکاری می کنند.

 

این زیباتر از هر شهر و بازار دیگری می شود و برای شما تا ابد افتخاری ست که با انگشت اشاره به هر کسی نشان دهید.در پایان باز هم از شما که با رای مردم انتخاب شده اید خواهش می کنم برای یکبار هم شده به جز روزهای انتخابات در روزهای این چنینی صدای مردم را بشنوید و به آن احترام بگذارید.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها