نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مهر 1395 - 21:47
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از  دیدار استقلال و سیاه‌جامگان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و خوشحالم توانستیم از مشهد سه امتیاز بازی را بگیریم.



وی افزود: مهدی رحمتی امشب همان رحمتی بود که در نفت تهران می‌دیدم و زمانی که در نفت تهران مربیگری می‌کردم این بازیکن همیشه باری استقلال می‌درخشید. عادت کردم او را اینگونه ببینم و خوشبختانه امروز با واکنش‌هایش ما را نجات داد.



وی تاکید کرد: سید مهدی رحمتی فراتر از فوتبال آسیا بود و من از این بابت خوشحالم که هم سه امتیاز را گرفتیم و هم دروازه‌بانمان کلین شیت کرد. تیم فرهاد کاظمی همیشه خوب بازی می‌کند و زمانی که در سپاهان بود تیم‌هایش همیشه عملکرد خوبی داشتند.



منصوریان تاکید کرد: دیدید که تیم سیاه‌جامگان هم عملکرد خوبی داشت ولی خوشحالم از این میدان سربلندن بیرون آمددیم.



وی در خصوص داور بازی گفت: چه بازی را برده‌ایم و چه باخته‌ایم من در مورد داور حرف نزدم. به نظرم کیفیت داوری عالی بود و به جز آن صحنه که نمی‌توانم نظری در موردش بدهم داور به لحاظ فیزیکی در شرایط مناسبی قرار داشت.



وی در خصوص اعتراض رحمانی به تعویض گفت: این مسئله درون خانوادگی است و چیز خاصی نیست. ما شخصا به آن رسیدگی می‌کنیم و شنیدم که اتفاقی برای یکی از اعضای خانواده او رخ داد که ناراحت شده است ولی من دوست ندارم با دامن زدن به این مسائل تیمم را وارد حاشیه کنم حتی اگر بختیار یک لحظه از کوره در رفته باشد خودم این موضوع را جمع خواهم کرد.



وی در خصوص موضعیت‌های از دست رفته کاوه رضایی گفت: رضایی امروز برای ما سه امتیاز هدیه آورد و نمی‌توانم از او بخواهم معجزه کند. او یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان حال حاضر ایران است و شاید یکی دو موقعیت را خراب کرد امات روی همه توپ‌های ما تاثیر دارد. من فقط این را بگویم که اگر رضایی به موفقیت برسد با تمرین کادر فنی این اتفاق برایش رخ می‌دهد.



وی در خصوص گلی که رضایی به ثمر رساند، گفت: او ضربه اول را هم قشنگ زد. هم رحمانی هم باقری و هم امید ابراهیمی خوب این ضربات را در تمرینات ما می‌دانند ولی احساس می‌کنم که امروز رضایی میلی به گلزنی روی این صحنه داشت و توانست سه امتیاز برای ما بیگرد.



خبرنگاری در خصوص تعطیلات لیگ و تاثیراتش روی تیم استقلال گفت: مهم این است که تیم ملی لبخند را روی 80 میلیون ایرانی نقش بست. ما با اقتدار توانستیم کره جنوبی را ببریم و ابرقدرت آسیا هستیم اشکال ندارد ما ضربه بخوریم و تیم‌مان به برتری برسد.



سرمربی استقلال در پایان در خصوص اینکه چرا قبل از بازی به نشست خبری نرفت، گفت: من از همه شما عذرخواهی می‌کنم ولی چون محمد خرمگاه مشهدی بود او را به کنفرانس آوردم.
 
منبع: فارس
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها