نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1395 - 20:28

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

این دیدار از ساعت 15 و در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای نفت انجام شد و دو تیم بالانشین جدول گروه یک ، بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان دو تیم جنوبی فوتبال کشور به نتیجه مساوی رضایت دادند.

در این بازی تیم نفت گچساران که چندین بازیکن خط میانی خود را مصدوم می دید و با ترکیبی متفاوت در این بازی ظاهر شد اما نتوانست مانند بازی های هفته های گذشته دروازه حریف خود را بازکند و خط دفاع و بازیکنان میانی تیم اروند خرمشهر روز خوبی را سپری کردنند و با ازکار انداختن عناصر تهاجمی تیم نفت و گاز گچساران به یک امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه دست پیدا کردنند.

در این بازی کم برخورد قاضی میدانعباس صادقی تنها یکبار دست به جیب شد و محمد سیاه بازیکن تیم اروند خرمشهر را با کارت زرد جریمه کرد

طلایی پوشان نفت و گاز گچساران در این بازی با ترکیب زیر در مقابل حریف خود به میدان رفتند :

هادی زرین ساعد - علی جهانگیری - عماد قاسمی - سید ساسان شیرمردی - اتابک نمازی عبدالکریم شاوردی - علی کرمی - مرتضی حیدری – حسین حجازیان – عبدالهادی خنیفر- سید یحیی رحمانی

همچنین تعویض های داریوش یزدی در این بازی بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه 43 عبدالکریم شاوردی بدلیل مصدومیت جای خود را به همایون گراوند داد و دیگر تعویض این تیم کوشا بهایی پور در آغاز نیمه دوم بجای سید یحیی رحانی وارد بازی شد و محمدرضا مظاهری در دقیقه 71 بجای حسین حجازیان به کار گرفته شد

تیم نفت گچساران با کسب این تساوی و با وجود انجام دو بازی کمتر با 10 امتیاز در جایگاه چهارم گروه اول لیگ دسته دو قرار گرفت.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در دیدار بعدی خود در هفته هفتم در روز چهارشنبه 28 مهرماه میهمان تیم سپهر نقش اصفهان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها