نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مهر 1395 - 17:06
داریوش یزدی
سرمربی تیم فوتبال نفت وگازگچساران:
بازیکنانم برابر قشقایی شیراز با جان و دل بازی کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش یزدی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص پیروزی تیمش برابرقشقایی شیراز گفت: نفتی های گچساران در دو هفته متوالی هم قهرمان لیگ برتر را در جام حذفی حذف و هم در لیگ دسته دوم قشقایی شیراز را شکست دادند و این کار ، کار کوچکی نیست و مطمئن باشید این تیم قابل احترام است و در آینده ای نزدیک همه مجبورندکه به تیم نفت وگاز احترام بگذارند.

وی افزود: در مسابقه با قشقایی شیرازتمام بازیکنانم با دل و جان برای پیروزی به میدان آمدند و تلاش کردند که خداراشکر به حق خود رسیدند .

یزدی افزود:بازی نفسگیر و حساسی را پشت سر گذاشتیم  و با وجود اینکه موقعیت گلزنی بسیاری برای گشودن دروازه حریف داشتیم متاسفانه بازیکنانم قدر فرصت ها  را ندانستند و فقط با تک گل دقایق پایانی بر حریف پیروز شدیم.

سرمربی نفت وگاز گچساران تصریح کرد:این برد بسیار ارزشمند را به مردم فوتبال دوست کهگیلویه و بویراحمد به خصوص گچسارانی های عزیز تبریک عرض می کنم و از تک تک هوادارانی که سختی راه را تحمل کردند و به شیراز آمدند تشکر می کنم .

وی در خصوص محرومیت سه جلسه ای هواداران گچسارانی از حضور در بازیهای خانگی این تیم گفت:مشتاقانه منتظر حضور هواداران پرشور نفت وگاز گچساران در ورزشگاه شهدای نفت هستیم تا تیم محبوب شهرشان را تشویق کنند.

یزدی در ادامه  ضمن حمایت از کادر مدیریتی باشگاه تصریح کرد :از کادر پزشکی تیم به خصوص آقای حمیداوی ، جوهری و حسینی که خالصانه برای موفقیت تیم تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم و همچنین از زحمات تیم تدارکاتی به خصوص آقای عوض زاده و کاظمی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با بردهای که بدست می آوریم دل آنها را نیز شاد کنیم .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها