نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. مهر 1395 - 8:03
کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور سردارسرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کار خود را آغاز می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سخنران روز نخست این کنگره با عنوان یادواره شهدای عشایر، جانبازان و ایثارگران استان سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:روز دوم نیز با عنوان یادواره 464 شهید دانش آموز این استان و با سخنرانی وزیر و یا یکی از معاونان وزارت آموزش وپرورش برگزار می شود.

سردار یدالله بوعلی افزود: برنامه های پیش بینی شده برای سومین روز این کنگره با عنوان یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیان خاطرات برخی فرماندهان و سرداران هشت سال دفاع مقدس نیز برگزار خواهد شد.

بوعلی گفت: سخنران چهارمین روز این کنگره عظیم با عنوان یادواره شهدای زن این استان سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین است.

فرمانده سپاه فتح اظهار کرد: مراسم اختتامیه پنجمین روز کنگره عظیم سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نخستین کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را سرآغاز تحول معنوی برای ترویج بیش از پیش روحیه ایثار و شهادت در این استان ولایتمدار و سراسر شیعه دانست و گفت: اقدام های مهم و دستاوردهای بزرگی تاکنون در سایه این کنگره و در حوزه دفاع مقدس به دست آمده است.

بوعلی زمان شروع برنامه ها را نیز از ساعت 8:30 تا پیش از اذان ظهر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) یاسوج ذکر کرد.

کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع مقدس افزون بر 1880 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 317 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها