نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1395 - 18:47
در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب گذشته با برگزاری 4 دیدار و تداوم صدرنشینی تراکتورسازی به پایان رسید.

*نتایج رقابت‌های هفته هفتم در یک نگاه:

استقلال 2 – ذوب آهن یک

* تراکتورسازی 3 – سیاه‌جامگان صفر

* استقلال خوزستان 2 – پیکان 3

* صبای قم یک – سایپا صفر

* سپاهان یک – پرسپولیس 3

* گسترش فولاد صفر – فولاد صفر

* نفت تهران 2 – ماشین‌سازی یک

* پدیده 3 – صنعت نفت 3

 

تیم هفته: پرسپولیس

تیمی که پس از 13 سال به طلسم نبردن‌هایش در اصفهان مقابل سپاهان با نتیجه‌ای قاطع پایان ببخشد، باید تحت هر شرایطی به عنوان تیم هفته انتخاب شود.

بر همین اساس پرسپولیس چهارشنبه به این مهم دست پیدا کرد تا شاگردان برانکو ضمن باقی ماندن در بین تیم‌های مدعی و صدرنشین، به عنوان تیم برتر هفته نیز انتخاب شوند.

البته استقلال نیز در این هفته نخستین پیروزی‌اش را به دست آورد و نفت تهران نیز به موفقیت‌هایش با علی دایی همچنان ادامه داد تا این تیم‌ها نیز شایسته تقدیر باشند.

بازیکن هفته: علی قربانی

استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر سرانجام رنگ پیروزی را دید و پس از 7 هفته سرانجام نخستین 3 امتیازش را دشت کرد. البته این پیروزی به لطف گلزنی بازیکنی به دست آمد که نخستین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند. علی قربانی در دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن با یک ضربه سر زیبا اولین برد استقلال را برای تیمش به ارمغان آورد تا بهترین بازیکن هفته به این بازیکن تعلق بگیرد.

از سوی دیگر پرسپولیس نیز به لطف گلزنی مهدی طارمی و نمایش ایده‌آل امید عالیشاه در اصفهان به پیروزی رسید تا این دو بازیکن نیز شایسته تقدیر باشند.

سرمربی هفته: مجید جلالی

در هفته هفتم رقابت‌ها علی دایی همراه با نفت، منصوریان همراه با استقلال، برانکو همراه با پرسپولیس، قلعه‌نویی همراه با تراکتور و مرفاوی همراه با صبا به پیروزی دست پیدا کردند تا هر 5 مربی شایسته تقدیر باشند. با این حال پیکان مقابل تیم قهرمان فصل گذشته و در خانه این تیم دست به کار بزرگی زده و موفق شد در دقایق پایانی استقلال خوزستان را شکست دهد تا جلالی به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شود.

دیدار هفته: پدیده و نفت آبادان

دیدارهای استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم مقابل حریفان اصفهانی الحق و الانصاف از دیدارهای تماشایی هفته محسوب می‌شد با این حال در دیدار پدیده و نفت آبادان اتفاقاتی رخ داد که موجب شد تا این دیدار به عنوان دیدار هفته انتخاب شود.

در این دیدار که در مشهد برگزار شد میزبان در حالی که 3 بر یک از حریف عقب افتاده بود و حتی یک پنالتی را نیز از دست داد، در نهایت موفق شد حریف را متوقف کند تا اتفاقات این دیدار باعث شود که این مسابقه به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

اتفاق هفته: استقلال بالاخره برد!

استقلال در فصل شانزدهم لیگ برتر بدترین آغازش را در تاریخ رقابت‌های باشگاهی در ایران تجربه کرد. با این حال استقلال در هفته هفتم رقابت‌ها سرانجام به پیروزی رسید تا بزرگ‌ترین اتفاق هفته به این شکل رقم بخورد.

جدول گلزنان:

4 گل: حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) - محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی) - مهدی ترابی(سایپا) - محمد شادکام(صنعت نفت آبادان) - محمد قاضی(نفت تهران)

3 گل: رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) - مهدی طارمی(پرسپولیس) - ایمان مبعلی(نفت تهران)

 
منبع: فارس
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها