نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. شهريور 1395 - 9:09
عاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمد از احداث یک زائرسرا در مشهد مقدس برای اقامت زائران کهگیلویه وبویراحمدی خبرداد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فتاح محمدی افزود:اخیرا طرحی توسط رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس مطرح شد که مردم همه استان ها به ویژه استان های محروم که دسترسی آنها به مشهد دشوار است با ایجاد زایر سرا به راحتی زیارت کنند.

محمدی بیان کرد: شهرداری مشهد در این زمینه پیشقدم شده و استان ها از درامدها و مشارکت های مردمی برای احداث زائر سرا استفاده خواهند کرد.

وی به پیگری های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد زایرسرای استان در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: از سوی شهرداری مشهد 1000 متر مربع زمین نزدیک به حرم امام رضا (ع) برای احداث زایر سرای کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفته است.

محمدی اظهار کرد: مقدمات کار شامل هیات موسس و هیات امنا در استان مشخص و اساسنامه ای در این زمینه تدوین شده و پروانه ساخت زایر سرا نیز از شهرداری مشهد دریافت شده است.

وی ادامه داد: نقشه این زائر سرا نیز از سوی مهندسان استان و مشهد تهیه شده و به تائید شهرداری مشهد رسیده است.

معاون استاندار ابراز داشت: این زائر سرا در زمینی به مساحت هفت هزارو 336 مترمربع و در 12 طبقه ساخته می شود که دو طبقه زیر زمین برای پارکینگ و 88 واحد به مساحت های گوناگون چند نفره ، سالن عمومی، رستوران ، مسجد و سایر بخش ها را شامل خواهد شد و آماده کلنگ زنی است.

وی گفت: با توجه به اینکه خیرین سایر استان های کشور زایر سراهایی را برای اقامت زائران خود احداث می کردند و استان کهگیلویه و بویراحمد از داشتن زائر سرا در مشهد مقدس محروم بود و زائران استان ما هزینه های زیادی را برای اقامت متحمل می شدند ساخت یک زایرسرا ضروری است.

محمدی با اشاره به اینکه اعتبار دولتی برای ساخت این زائر سرا نیست از مردم و خیرین خواست تا با مشارکت خود در امر احداث زائر سرا برای زائران کهگیلویه  وبویراحمدی در مشهد مقدس کمک کنند.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد شماره حساب 3003080888 بانک تجارت - شعبه شهید بهشتی یاسوج و شماره حساب 56545887/54 بانک ملت - شعبه جمهوری یاسوج را برای مشارکت مردم و خیرین و کمک به ساخت زائرسرا برای زائران کهگیلویه و بویراحمدی در مشهد مقدس عنوان کرد.

محمدی ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم و خیرین عملیات اجرایی ساخت زائرسرای زایران کهگیلویه و بویراحمدی در مشهد مقدس امسال آغاز شود.

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها