نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1395 - 19:53
همزمان با روز عرفه مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ازمیدان فرودگاه گچساران تا گلزارمطهر شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مردم مومن و ولایت مدار گچساران با حضور گسترده و با شکوه در آیین استقبال از پیکر مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس ، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهداء به نمایش گذاشتند.

شمار زیادی از مسئولان ،خانواده های معظم شهداء ،جانبازان،ایثارگران،آزادگان و اقشار مختلف مردم که درمسیر ورودی این شهر تجمع کرده بودند با چشمانی اشک آلود به استقبال این شهید گمنام رفتند.همزمان با روز عرفه پیکر پاک این شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس تشییع و مراسم برائت از مشرکین و دعای پرفیض روز عرفه در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

پس از انجام مراسم پر فیض دعای عرفه پیکر مطهر این شهید گمنام برای شناسایی و تشخیص هویت به معراج شهدای تهران بازگردانده شد.امروز 114 شهید همزمان با دعای عرفه تحت عنوان شهدای برائت از مشرکین در 114 نقطه کشور تشییع شدند.

 

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

سلام و درود بر این شهید و همه شهیدان و امام شهدا خوشا به حالشان،امیدوارم پروردگار این سعادت را نصیبمان بفرماید که رهرو ایشان باشیم و شرمنده شهدا نباشیم.
سلام و درود بر همه شهدا انشاالله که این سعادت را داشته باشیم که شرمنده انان نباشیم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها