نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مرداد 1395 - 22:33
این دلاورمردان ایران زمین گنجینه‏ هاى ارزشمندى هستند که درونشان فرهنگ انسان‏ ساز دوران اسارت موج می زند، آنها با ایمانی راسخ و قلبی سرشار از عشق به ولایت در برابر ناملایمات و انواع شکنجه های دشمنان انقلاب شجاعانه ایستادندو هیچ هراسی به دل راه ندادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عارف شرافتی در یادداشتی نوشت:ایران اسلامی در روز 26 مردادماه  69 شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که پس از تحمل دوران سخت اسارت در زندان ها و اردوگاه هاى رژیم بعثی عراق، با افتخار به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.همان آزادگانی که در نخستین لحظه ورودشان بوسه برخاک پاک کشورمان زدند و به زیارت حرم مطهر امام راحل رفتندو با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید پیمان کردند.

 

این دلاورمردان ایران زمین گنجینه‏ هاى ارزشمندى هستند که درونشان فرهنگ انسان‏ ساز دوران اسارت موج می زند، آنها با ایمانی راسخ  و قلبی سرشار از عشق به ولایت در برابر ناملایمات و انواع شکنجه های دشمنان انقلاب شجاعانه ایستادندو هیچ هراسی به دل راه ندادند.

 

 امروز فرزندان این سرزمین گنجینه ارزشمند و حاملان فرهنگ انقلاب اسلامی هستند،همان غیورمردانی که در سنگرهای دفاع مقدس در برابر همه قدرت های دنیا ایستادند و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون فداکاری های و رشادت های  این عزیزان است.

 

امام راحل چه زیبا و شایسته در توصیف فرزندان خود فرموده ‏اند: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادى و آزادگان جهان آن‏را زمزمه مى‏ کنند». بدرستی این جانفشانان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه  با صلابت و فارغ از هر نوع دل‏بستگى‏ ها و وابستگى‏ های دنیوی، نداى آزادگی را به گوش همه جهانیان رساندند.
 

 

 این جوانمردان ،آزاده نامیده شدند چون از قید نفسانیات رهایى یافته بودند؛ اردوگاه های تنگ و تاریک خود را بربنیادو پایه اخلاق اسلامی بنا نهادند و توانستند حماسه ‏اى به ‏یادماندنى و جاودان از خود به یادگار بگذارند.ازاینرو آزادگان جزو درخشنده‏ ترین نگین‏ هاى تاریخ انقلاب اسلامی اند.همانگونه که مقام معظم رهبری به آزادگان بیان فرمودند" صبر و استقامت شما اسلام را آبرو بخشید " .

 

این روزها نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه‏ هاى مخوف رژیم بعث ،بلکه صبر و پایدارى خانواده ‏هایشان نیز قابل تقدیر است.آزادگان اگرچه در بازگشت از اسارت، مقتدا و امام خویش را ندیدند، اما با نایب بر حقش پیمانی همیشگى بستند و بر عهد خویش با آرمان های والای شهیدان پایبند ماندند؛هرگز رشادت و دلاوری این بزرگمردان  از دل های ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد گردید

 

حال بازگشت غیور مردان و سرافرازان عرصه پیکار و مقاومت به میهن اسلامی تداعی کننده مردانی است با رشادت ها،جانفشانی ها ، تحمل رنج ها و سختی هاکه فرهنگ انسان ساز دوران اسارت را به همراه آوردند و به مردم خویش اهدا نمودند.اینک بر حاملان این فرهنگ است که ضمن حفظ آن، چاره‏ اى نیز براى ترویج آن بیاندیشند تا اثر مجاهدت و مقاومت وصف‏ ناپذیر این رسولان انقلاب، به ‏صورت فرهنگ مصور و مکتوب و به‏ مثابه کلید راه هدایت براى نسل آینده و همه بیداردلان و آزادگان جهان محفوظ بماند وامیدواریم مسئولین نظام اسلامى بتواند از این سرمایه‏ هاى ارزشمند به بهترین وجه استفاده لازم را براى تعالى و پیشرفت ایران اسلامى ببرد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

حاج عارف دمت گرم.
شرافتی تشکر
درود برحاج شرافتی مرد انقلابی
ماهرچه داریم از زحمات آزادگان رزمندگان جانبازان خون شهدا داریم درود برمرد بسیجی حاج شرافتی
انتخابات شورا همگام با حاج عارف شرافتی
دوست داریم شرافتی بخدا عزیزی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها