نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. مرداد 1395 - 11:35
مخاطبان این پایگاه خبری تحلیلی می توانندمهمترین و جذاب ترین اخبار استان و شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد را در پایان هر ماه در این پایگاه اطلاع رسانی مشاهده کنید.

به گزارش آفتاب جنوب،بخاطر تعداد زیاد اخبار تنها اخباری که مهم تر از سایر هستند در این بسته منتشر خواهد شد.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

تحفه مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای حسن روحانی

تاخیر و طولانی شدن سفر حسن روحانی و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در ماه های اخیر بازتاب های زیادی را در رسانه ها، محافل و جلسات به همراه داشته است و مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی نیز در واکنش به فشارهای افکار عمومی، بارها از امادگی کامل استان برای استقبال از هیات دولت خبر دادند و اعلام کردند مقصر سفر نکردن رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ما نیستیم.

در جدیدترین واکنش ها سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران، اظهار کرد: هیچ خبری از تاریخ دقیق سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و رسانه ها در این خصوص گمانه زنی نکنند.

برخی مدیران بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد نیز بارها اعتراض خود از سفر نکردن رئیس جمهور و هیات همراه را نشان دهنده ی بی توجهی دولت اعتدال به استان کهگلیویه و بویراحمد قلمداد کردند و این امر را ضربه جبران ناپذیری در بحث حوزه اقتصادی و اجرای پروژه های عمرانی دانستند که این اظهارات نیز با واکنش سید موسی خادمی استاندار مواجه شد و گفت: توزیع اعتبارات، گوشت نذری نیست که تمام شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

بدهکاران بانکی و سواری مجانی از بیت المال ؛

کارآفرین واقعی در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟

متاسفانه تاکنون در این زمینه اتفاق خاصی نیفتاده است و دولت تنها به گفتار درمانی در این مهم دست زده است.  با توجه به ضرورت گفتمان سازی در این بخش ، در این نوشتار به یکی از بخش های آن می پردازیم که کارآفرین واقعی چه کسی است ؟ و چگونه عده ای کلاه گشاد بر سر اقتصاد مملکت می گذارند؟

 

یکی از حوزه های که در مسئله اقتصاد سالها است گریبان گیر اقتصاد ایران شده نعل وارانه برای معرفی کارآفرین در ایران است که بدهکاران بزرگ بانکی و وابستگان آنها به عنوان کارآفرین معرفی شده و از انواع جوایز و مشوق ها مختلف استفاده کرده  وباز پرداخت وام بانکی را به تاخیر می اندازند.

یکی از دلایل  آن ایجاد جو روانی به اسم کارآفرینی و اشتغال  با ابزار های گوناگون تبلیغاتی  ورسانه ای درفضای عمومی  جامعه  توسط این افراد است که استان محروم ومستضعف کهگیلویه و بویراحمد از این امر مستثنی نیست.

 

  به عنوان  مثال  شخصی که در استان محروم کهگیلویه وبویراحمد به عنوان کارآفرین شناخته می شود در دولت های گوناگون خود را کارآفرین معرفی کرده ودر جلسات گوناگون از اشتغالی فراتر از این سخن به میان می آورد و ادعا می کند مثلا بیش از 1000 شغل ایجاد کرده است.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد:

از پشت پرده اخراج کارکنان دانشگاه یاسوج باخبریم / دستمان بسته است

تقوی در پاسخ به پشت پرده‌های قطع همکاری با برخی کارکنان دانشگاه افزود: بر اساس ظاهر قانون به این موضوع رسیدگی کردیم و رسیدگی بر اساس پشت پرده‌ها نیست.

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این خصوص ایراداتی به قانون وارد است که نمایندگان مجلس باید آنها را اصلاح کنند، عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی بر اساس قانون رسیدگی می‌کنند و هر جایی که با مشکل قانونی برخورد کردند حق ورود ندارند.

وی ادامه کرد: خودمان به لحاظ درونی با اقدام انجام شده در دانشگاه یاسوج موافق نیستیم و حتی از پشت پرده‌های این کار خبر داریم و خبرهایی هم به ما می‌رسد که این اقدام با چه نیتی صورت گرفته اما دستمان در این خصوص بسته است چرا که اقدام صورت گرفته به لحاظ قانونی درست بوده است.

این مسؤول در ادامه سخنان خود در مورد استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیراداری گفت: سازمان بازرسی برای برخورد با خودروهایی دولتی در ساعات غیراداری هیچ مجوزی ندارد و قانون در نحوه استفاده از آیین‌نامه خودروهایی دولتی دو مرجع را مشخص کرده است

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

واکنش جالب فرماندار بویراحمد به افشای فیش های حقوقی نجومی

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضا سازی رسانه ای مخالفان دولت گفت: مظلومیت این دولت را می بینید که در جریان سازی های رسانه ایِ سیاسی و حزبی که درباره فیش های حقوقی به راه انداخته اند، و عده ای به یکباره دلواپس شده اند، جای سوال است، مگر این داستان فقط از سال ۹۲ به این طرف شروع شده است؟ مگر پیش از این نبوده است؟ مگر در همان ۸ سال_ که خیلی از بدعت ها از آن زمان شروع شده است ؟ همین فیش ها و دریافتی ها نبوده است؟ مگر نفت ۱۴۰ دلاری با آن همه اختلاس های نجومی را می توان فراموش کرد؟ در آن روزه ها چه کسی فریاد زد؟ آنروزها چه کسی نگران حق مردم و بیت المال بودکه امروز باید مردم یکی پس از دیگری از آنها با خبر شوند؟ چه کسی دلواپس آن همه پرداخت هایی که خارج از همه ضوابط انجام می شد، بود؟ چه کسی نگرانی های به حق مردم را فریاد زد؟



فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در راستای بحران سازی های پی در پی برای دولت تدبیر و امید و شاید تلاش واهی برای به فراموشی سپردن اختلاس ها و فساد های گسترده گذشته، به یکباره تصاویری از فیش هایی منتشر می کنند، این در حالی است که دولت افتخار می کند در کمال صداقت و احترام، پاسخگوی افکار عمومی باشد و وظیفه خود می داند که در هر زمان و هر موضوعی جوابگوی مردم باشد

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

پاسخی به اظهارات محمد کاظم نظری؛

مگر عده ای به یکباره دلواپس شده اند؟

بهنام ترکمان با انتشار یادداشتی به سخنان روز گذشته محمد کاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد واکنش نشان داد.

 

بی شک با توجه به افشاگری ها و حواشی ایجاد شده در خصوص حقوق و مزایای نجومی مدیران ارشد دولتی و غیر دولتی در هفته های اخیر، این ایام  را می توان یکی از عالانه ترین روزها و هفته ها در سال های اخیر نامید.

 

عادلانه از این جهت که مردم طعم شیرین عدالت در دستگاه اجرایی کشور را پس از گذشت چند سال چشیدند.

عدالتی که باید پیش از این ها اجرا می شد، اما با این وجود کم نبود تعداد مدیران و مسئولان منفعت طلبی که از این ابشور کثیف، کسب درآمد می کردند، حال جیغشان درآمده و با هر ترفندی به دنبال قبح زدایی از اقدام زشت و کریح خود و دوستانشان بودند.

چنین بهانه جویی های تاریخ مصرف گذشته، اینک به دفتر مدیران دولت تدبیر و امید در دورترین نقاط کشور هم سرایت کرده است و به واسطه وجود دلدادگان و شیفتگان دولت اعتدال در استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان هم در استفاده از مسکن "احمدینوفن" توسط مسئولین اجرایی استان در پاسخ به کم کاری های خود بی بهره نمانده است.

که در آخرین مورد می توان به سخنان روز گذشته فرماندار بویراحمد ودنا در جمع شورای هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد اشاره کرد.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

ریس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، منابع طبیعی و آبخیزداری استان به کما رفت

خانم شجاعی از اولین مدیران بخش غیره دولتی در دولت تدبیر و امید است که با دست خالی و اما با کوله باری از ۳۰ سال تجربه و خدمت صادقانه در جهاد کشاورزی، سکان هدایت سازمان نظام مهندسی را ( با همه مشکلات و چالشهایش، طی یک فرایند دمکراتیک ، بعهد گرفت و پاک ، بی ریا و بی طمع به مادیات و زد و بند های رایج،  به کار و تلاش در ارایه خدمات فنی ، تخصصی و نظارتی در بخش کشاورزی همت گمارد.

به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردم تا احوال ایشان را جویا شوم

گر چه میانه ای خیلی هم با ایشان و مدیریت شان نداشتم….

اما بر حسب اخلاق کار جمعی و همکار بودن …  رفتم

آنجا با خانواده اش همدردی نمودم.

دیدیم که(استاندار) دکتر سید موسی خادمی دو تن از مدیران خود را به منظور عیادت و بررسی وضعیت ایشان به بخش ای سی یو فرستاده اند… و به جد پیگیری فرایند درمان و بهبودی ایشان هستند و همچنین ریس و یکی دو معاون سازمان جهاد کشاورزی …

کمی امیدوار شدم که حس انسان دوستی و خداپرستی همچنان پا برجاست

….

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد چقدر حقوق می گیرد + ( سند)

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیش حقوقی خود در اینستاگرام، به حقوق ۵۶۰۰۰۰۰ تومانی خود اشاره کرد.

وی نوشت:«این روزها موضوع حقوق دریافتی برخی افراد خاص دستاویزی برای حمله به دولت شده است در حالی که تعداد این افراد خیلی کم است و خیلی از مدیران دولت حقوق های معمولی و حتی کمتر از معمول دریافت می کنند.

من هم فیش حقوقی خرداد ماه خودم را در معرض دید عزیزان قرار میدهم البته حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان اضافه کار هم جداگانه از وزارت کشور دریافت می کنم که به هر حال مجموع دریافتی من کمتر از شش میلیون تومان هست که خیلی کمتر از دریافتی هایی است که قبل از استاندار شدن داشتم، البته موضوع مهمی نیست اگر کمکی به توسعه استان کرده باشم.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

محض اطلاع مسئولان:

فعالیت کارخانه های شن ماسه افراد یک طایفه خاص در رود بشار یاسوج

کارخانه های شن و ماسه بستر رودخانه بشار یاسوج که فضای اکوسیستم و زیبای این رودخانه را از بین برده اند هم اینک نیز توسط افراد یک طایفه خاص در حال فعالیت  هستندو دور از چشم قانون کار می کنند.

بشار در محاصره کارخانه ها شن و ماسه

رودخانه بشار این رود خروشان که  از کوههای سپیدان در استان فارس و "تنگ سرخ" در شهرستان‌ بویراحمد سرچشمه می گیرد با پیوستن رودخانه های دیگر به آن در طول مسیر۱۱۵کیلومتری خود، رودخانه کارون را تشکیل می دهد و به خلیج نیلگون فارس می ریزد امروز در محاصره شن وماسه شویی های است که قلب تپنده اش را تسخیر کرده اند.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

ماجرای هولناک قتل و جسد سوخته مرد یاسوجی در جاده کالوس بویراحمد

 تابستان ۹۴ در محل کارم چند پرونده جنایی را بررسی می‌کردم که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدم جسد سوخته مردی در یکی از گردنه‌های کوهستانی در سه کیلومتری شهر یاسوج پیدا شده است. دستورهای لازم را دادم و گروهی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی همراه کار‌شناسان بررسی صحنه جرم در محل کشف جسد که مردی رهگذر آن را پیدا کرده بود، حضور یافتند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد جسد متعلق به مرد جوانی است که زیریک خودروی پاترول سوخته است و ساعاتی از مرگ او می‌گذرد. در بررسی‌های مقدماتی احتمال می‌رفت خودروی این مرد دچار نقص فنی شده و زمانی که راننده برای رفع نشت بنزین به زیر خودرو رفته، ناگهان خودرو آتش گرفته و او گرفتار شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای مشخص شدن هویت این مرد آغاز شد تا این‌که زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی و مشاهده تصویر فرد فوت شده گفت که این جسد سوخته متعلق به شوهرش است که صبح زود برای آبیاری باغشان خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است. زمانی که برای یافتن وی به کلانتری محل رفته، متوجه شده خودرویی آتش گرفته و راننده آن فوت شده که با اطلاعات به‌دست آمده از آن‌ها متوجه شده جسد متعلق به شوهرش است.

ده روز از مرگ این مرد گذشته بود که خانواده او با حضور در پلیس آگاهی شکایتی را مطرح کردند و گفتند که گمان می‌کنند پسرشان به قتل رسیده و مرگ او نمی‌تواند بر اثر حادثه باشد. با این شکایت کارآگاهان جنایی به تحقیقات ادامه دادند و با توجه به اینکه زمان زیادی باید سپری می‌شد تا نظریه پزشکی قانونی علت مرگ را مشخص کند، تصمیم گرفتیم فیلم‌هایی را که کار‌شناسان صحنه جرم پلیس آگاهی از محل کشف جسد ثبت کرده بودند دوباره بررسی کنیم.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

محمد رحیم دهراب پور در گفت وگوی اختصاصی صبح زاگرس:

فعالیت زارعی در ستاد احمدی نژاد/ جریان حاکم برای استاندار تعیین تکلیف می کند

دهراب پور در پاسخ به این سوال که آیا مسایل سیاسی در پیروزی احمدی نژاد در انتخابات تاثیر نداشت؟ گفت: مسایل سیاسی نه تنها در دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری تاثیر نداشت بلکه اقای احمدی نژاد مخالف این جریانات بود و به عنوان یک فرد مستقل وراد عرصه انتخابات شد و این بود که موجب ایجاد یک تحول بزرگ در جامعه شد و روح تازه ای در آغاز کار به جامعه بخشید.

وی در ادامه در پاسخ به دوگانگی ها و تغییر مواضع خود در حمایت از نامزدهای انتخاباتی در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به حمایت از ستار هدایت خواه در جریان انتخابات مجلس هفتم و تغییر این روند در انتخابات مجلس هشتم و نهم در حمایت از غلام محمد زارعی و در اخرین مورد یعنی انتخابات مجلس دهم و حمایت دوباره اش از هدایتخواه تصریح کرد: من در شکل گیری دولت نهم در همان ابتدا اشکالاتی را دیدم و در آن دوران که در اولین جلسه با احمدی نژاد به عنوان رییس ستاد انتخاباتش در تهران با وی ملاقات کردم نه تنها من بلکه اکثر افراد از تشکیل و شکل گیری کابینه دولت احمدی نژاد اعتراض داشتیم و شخصا به احمدی نژاد گفتم که این افرادی که انتخاب کرده ای در آینده به پای خودت می پیچند و می بینیم که پیچیدند، خیلی از افرادی که در آن دوران در کابینه احمدی نژاد بودند از افراد نفوذی جریانات چپ و راست بودند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

واکنش تاجگردون به پرداخت حقوق های نجومی در دولت روحانی

،در نامه غلامرضا تاجگردون به حسن روحانی آمده است:

«عادت بد مسئولین در برخورد با موضوع حقوق‌های خارج از عرف در حال تکرار است. قربانی کردن یک نَفَر برای عبور از تخلف و پوشش آمرین تخلف.

آقای رئیس‌جمهور، به عنوان یک نماینده در تابستان سال گذشته به وزیر جنابعالی یادآور شدم مواردی خارج از عرف و قانون در حال انجام است جلوی آن را بگیرید اما اقدامی بایسته نکردید.با شیوع موضوع، نهضت لودادن فیش‌ها شکل گرفت و مقصرین در پشت این نهضت پنهان شدند. درست است شما می‌خواهید به افکار عمومی پاسخ داده و خود را از این طوفان نجات دهید ولی به چه قیمتی و به چه بهانه‌ای.

 

پرداخت خارج از قانون و عرف مذموم است و اینجانب جزء اولین نفراتی بودم که به این موضوع اعتراض کرده و تذکر دادم.جنابعالی به عنوان یک حقوقدان و مجری قانون می‌دانید پرداخت یک وجه مراحلی دارد که اگر تخلفی صورت بگیرید تمامی اقدام کنندگان در این مراحل متناسب با اختیارات‌شان می‌بایستی پاسخگو باشند و تنبیه شوند. (همچنان‌که بارها جنابعالی در ارتباط با پرونده بابک زنجانی فرمودید تمامی عاملین پرونده باید محاکمه شوند).

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

استاندار کهگلویه وبویراحمد در ضیافت افطاری با خبرنگاران :

سفر هیات دولت به استان نزدیک است / نمی خواهیم رسانه ها مبلغ دولت باشند

موسی خادمی گفت: از رسانه ها انتظار نداریم که رسانه‌های مبلغ دولت باشند، چراکه رسانه‌ها نمایندگان مردم هستند و باید با نقد منصفانه خود از دولت برای خدمت به مردم تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این موضوع که رسانه‌ها باید امید به آینده را زنده کنند و خدمات دولت و نظام را برجسته نشان دهند،بیان داشت:اگر انتقال مشکلات مردم به صورت منصفانه توسط رسانه‌ها صورت گیرد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و شاهد بهبود امور خواهیم بود.

سفر هیئت دولت به استان در آینده ای نزدیک

وی به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تبیین کرد: در آستانه سفر دولت به استان هستیم و باید سعی کنیم که خواسته‌های استان را مطابق قانون مطرح کنیم تا دستاوردی به همراه داشته باشد.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

استاد اقتصاد دانشگاه پیام نور یاسوج :

فساد کشور به نمایندگان بر می گردد

احسان عسگری در تعریق فساد بیان داشت: من از منظر محض اقتصادی و تجربیاتی که دارم به موضوع نگاه می کنم و از نظر من فساد عبارت است از دستیازی  افراد به منابعی که از لحاظ حقوقی واجد دریافت یا یرخورداری از آن نیستند.

محمد جهانبخش در این خصوص گفت: ما در خصوص برخی مسائل علمی رویه درستی نداریم. فساد آن چیزی است که همه ما بالوجدان و بالفطره آن را می فهمیم. من نگرانم مسائل را آنقدر تخصصی کنیم که کسی جرأت نکند اظهار نظر در مورد فساد کند.

وی افزود: فساد یعنی انحراف از معیار. عدول از هر معیاری فساد است. طبق یک قاعده فقهی کل فساد علی حسب موضوع. انحراف از مسائل مالی کشور اسمش می شود فساد مالی

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

واکنش علوم پزشکی استان به انتشار فیش حقوقی دکتر چمن

روابط عمومی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتشار خبر "دریافت حقوق نجومی توسط رئیس این دانشگاه"، در یکی از سایت‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

در اقدامی شبهناک مطلبی در ساعت‌های پایانی شب گذشته با ادبیاتی خاص توسط برخی از سایت‌های محلی و متعاقب ان در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شد که علیرغم حذف خبر توسط منتشر کننده ان اما قطعا برای کسانی که این مطلب را دیده‌اند ابهاماتی ایجاد شده که لازم دیدم پیرامون آن و برای تنویر افکار عمومی مطالبی را خدمت مردم شریف اعلام کنیم.

از آنجائی که این ضوابط و مبانی حقوقی شامل همه همکاران هیات رئیسه این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است، و حفظ حریم خصوصی آن‌ها بر ما فرض است، ناگزیریم که بدون ذکر برخی جزئیات مراتب را به اطلاع مردم عزیز برسانیم:

اول اینکه؛ آنچه در خصوص حقوق رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، چه در مسئولیت کنونی و چه در مسئولیت قبلی ذکر شده است کاملا دروغ بوده و به صراحت تکذیب می‌شود

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

یادداشت روز؛

فاجعه بزرگتر از حقوق های نجومی



یعنی خداوند بر حاکمان و پیشوایان عدالت مقرر فرموده است که زندگی خود را در حد "پایین ترین" مردم قرار دهند...



حالا با این معیار، سطح درآمد مسوولان کشور از اصولگرا تا اصلاحطلبش را بسنجیم!



چه آقای استاندار تهران که با افتخار اعلام می کند حقوقم فقط و فقط 17 میلیون است نه 60 میلیون! و چه آقای شهردار تهران که میگوید فقط 14 میلیون دریافت میکنم و تازه 6.5 میلیون حقوق دانشگاه را هم نمی گیرم!



به نظرم بزرگترین آفت ماجرای حقوق های نجومی، بدبین شدن مردم به بسیاری از مسوولان و حتی نظام جمهوری اسلامی نیست؛ بدترین خطر آن تثبیت اشرافیت و عادی شدن حقوقهای غیر متعارفی است که در مقایسه با سایر حقوقهای عجیب و غریب حالا دیگر مشروعیت هم پیدا کرده است.



قهرمانان قصه ی امروز ما به حقوق های زیر 20 میلیونی شان مفتخرند اما همزمان یک کارگر برای حقوق ماهیانه 800 هزار تومان که در کل یک سال 10 میلیون هم نمیشود باید صبح را به شب و شب را به صبح برساند.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

بسیج پیشگام در راستای اقتصاد مقاومتی

تولید طلای سرخ از طرح اقتصاد مقاومتی توسط بانوی یاسوجی/ 20 میلیون سود + تصاویر

فعالیت های سپاه فتح تنها در عرصه های عمرانی و طرح های اقتصاد مقاومتی خلاصه نشده است بلکه در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه ها نیز برنامه های کاربردی برای رفع محرومیت ها و بهره گیری از ظرفیت قشرهای مختلف مردم جهت توسعه و پیشرفت پیش بینی و تاکنون نیز بخش زیادی از آنها اجرایی شده است

وجود بزرگترین مزرعه کشت زعفران در منطقه مختار

وی این طرح ها را شامل کارگاه ریسندگی و بافندگی در یاسوج ، پرورش شترمرغ در روستای نرگاه، پرورش قارچ و کاشت زعفران در روستای مختار و پرورش مرغ بومی در تنگ کناره دانست و گفت: یکی از پر اقبال ترین این عرصه ها،کاشت زعفران مرغوب بوده که بزرگترین عرصه آن در منطقه مختار است.

وی میزان تسهیلات ارائه شده برای این پروژه را سی میلیون تومان به کارآفرین طرح دانست و افزود: در سالجاری کارآفرین طرح توانسته است در اولین برداشت سالانه خود از این طرح، سه کیلو زعفران مرغوب برابر با سی میلیون تومان برداشت کند

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

شهردار شهر یاسوج در پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی استان:

از محل ماده 180 یک ریال برای کل کشور آمده باشد استعفا می دهم

وی در ادامه تصریح کرد: پل چهارم بشار در راستای رفع خیابان منتهی به این بیمارستان تا پایان شهریور ماه 96 به بهره برداری می رسد که ان شاالله اگر آن پل احداث بشود نقص و ترافیک موجود در خیابان منتهی به بیمارستان و پارک مجاور برطرف خواهد شد.

 

شهردار شهر یاسوج در ادامه به ترافیک شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: به اعتقاد بنده ترافیک یک ترافیک کاذب می باشد چراکه بر اساس شاخص ها و سرانه های برنامه ریزی شهری چیزی را کم داریم اما آنچه باعث می شود ما احساس کنیم ترافیکی هست، توزیع نامناسب خدمات است که تقریبا مراکز خدماتی ما در یک دایره کوچک بسته شده است.

شهردار یاسوج به بازار عمده فروشان با اشاره به اینکه: به اعتقاد بنده  تمرکز بازار عمده فروشان در محل فعلی کار اشتباهی بود و ضرورتی برای تمرکز در یک نقطه وجود نداشت و اگر هم قرار بر این کار بود می توانست در نقطه ای مناسب این کار انجام شود، افزود: می خواستند این اشتباه را با اشتباه بزرگتری یعنی انتقال بازار به زمینی در محدوده نجف آباد که معابر و وضعیت کاربری آن مشخص نبود جبران کنند و ما مخالفت کردیم چراکه به معضلی در آینده تبدیل می شد.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس:

اگر سد مارون2 احداث نشود وزیر نیرو را به مجلس خواهم کشاند

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رودخانه مارون نه تنها تاکنون سودی برای شهرستان نداشته بلکه جوانان بسیاری خود غرق کرده است افزود: اگر احداث این سد انجام نشود وزیر نیرو را به مجلس خواهم کشاند.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در بررسی و تسریع در پیشرفت پروژه‌های راکد اشاره و با بیان اینکه جاده پاتاوه به دهدشت بعد از دو سال تعطیلی با همکاری قرارگاه خاتم فعال شده است افزود:دستگاه‌های مکانیزه این پروژه که در زمان تعطیلی از استان خارج شده بود برگشت داده و 200 تا 300 نفر بعد از دو سال در این پروژه مشغول به کار شدند.

 

هاشمی‌پور تسریع در عملیات جاده‌های شهرستان از قبیل محور سوق و چرام به دهدشت،رفع موانع شهرک‌های صنعتی،رفع مشکلات پروژه‌های مهم پتروشیمی،سیمان سپو و پیگیری احداث سدها را از جمله نقشه راه خود برشمرد و گفت: بخشی از این کارها طی مدت اخیر انجام شده و به نتیجه مطلوب هم رسیده است.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

حاشیه های جالب سفر یک روزه  وزیر  به استان

{سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان مانند دیگر جلسات مهم حاشیه‌هایی داشت که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.از جمله عدل هاشمی جای خود را با زارعی در کنار وزیر برای صحبت کردن تغییر داد و حرف هایی را با کنایه به زارعی نماینده بویراحمد و دنا مطرح کرد.از جمله اینکه گفت: اگر آقای زارعی قبول کند از چهار معدن نیتراتی که در دنیا هست یکی از آن‌ها در منطقه محروم دیشموک است و با نگاهی به زارعی گفت برخی به گفتن اسم کهگیلویه بزرگ حسایت دارند که زارعی نیز در جواب گفت آخه این کلمه “بزرگ” را خیلی بزرگ کردین و درشت تلفظ می‌کنید. و سایر حرف هایی که میان وزیر و عدل هاشمی رد و بدل شد.}

این نشست مهم با حضور ۲ تن از اعضای مجمع نمایندگان و در غیبت غلامرضا تاجگردون دیگر عضو این مجمع برگزار شد، آقایان داریوش دیودیده، جبار کیانی، لهرسب باقری، سید موسی خادمی، غلام‌محمد زارعی، عدل هاشمی و نهایتا وزیر صنعت و معدن به ترتیب صحبت کردند.

برخی روی کلمه کهگیلویه بزرگ حساس شدند+ واکنش زارعی

وقتی نوبت به عدل هاشمی رسید تا حرف‌هایش را به وزیر صنعت بزند، از زارعی خواست تا جایش را با او عوض کند و در کنار وزیر بنشیند؛ بعد از اینکه زارعی جایش را به او داد، به مزاح گفت که می‌خواهم دور بعد در یاسوج کاندیدا شوم و بنابراین از همین الان جای زارعی می‌نشینم؛ این شوخی عدل هاشمی موجب خنده حضار و وزیر صنعت شد.

او از واژه پیر باتجربه و پدر صنعت در وصف آقای نعمت‌زاده استفاده کرد که وزیر به شوخی گفت: آقای کیانی البته من پیر نیستم و کیانی هم گفت به لحاظ تجربه پیر هستید و به لحاظ انرژی و روحیه جوان هستید.( پیش از این نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس گفته بود برخی وزرا آنقدر پیر هستند که باید با سرم به محل کار بیایند.

حرفی برای بقیه هم بگذارید/ دستور امام خمینی در گچساران/ انسجام استان و درایت استاندار

گزارش ابتدایی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج آنقدر جامع و حساب شده بود که استاندار خطاب به او گفت: همه چیز را گفتید و موضوع دیگری را برای دیگر مدیران باقی نگذاشتید.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

موج جدید استخدام طایفه ای در یکی از دانشگاه های یاسوج

{استخدام های طایفه ای در دانشگاه یاسوج از جمله موضوعاتی است که از ابتدای سال حاشیه های زیادی را به همراه داشت.دانشگاه یاسوج از ابتدای سال انتصابات زیادی داشت که این موضوع باعث ایجاد بحث های زیادی در میان مردم شده است.اخراج نیروهای شرکتی از این دانشگاه و استخدام افرادی دیگر به جای این افراد یکی از خبرسازترین خبرهای روزهای ابتدایی سال 95 در این دانشگاه بود به گونه ای که در روزهای اخیر رییس سازمان بازرسی گفته بود که از کارهای پشت پرده دانشگاه یاسوج اطلاع داریم اما کار آنها در این زمینه قانونی بوده است.}

برخی معتقدند در روزگاری که صدها جوان تحصیل کرده با مدارک تحصیلی عالی به دنبال شغل هستند در برخی دانشگاه ها و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج پارتی، طایفه خاص و جناح بازی حرف نخست را برای بکارگیری و اشتغال می زند.

در ماه های گذشته اخراج نیروهای باسابقه و جایگزینی نیروهای جدید آن هم از یک طایفه خاص در یکی از دانشگاه های شهر یاسوج حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت و گویا همچنان آرام آرام و به دور از چشم دستگاه های نظارتی استخدام برخی نورچشمی ها ادامه دارد.

شنیده ها حاکی است در یکی دو سال گذشته بیش از 70 نیروی جدید در این دانشگاه به کارگرفته شده است و بسیاری از نیروهای باسابقه نیز از کار برکنار شده اند که در میان آنها چندین نیروی با سابقه 24 و 25 سال نیز مساهده می شود.

گرچه گفته می شود این نیروها به صورت شرکتی به کار گماشته  می شوند اما سوال اساسی اینجاست که آیا باید بکارگیری نیرو چه قراردادی و چه شرکتی تنها از یک طایفه خاص و سفارشی به کار گرفته شوند و نیروهای قدیمی که با تمام توان مشغول به کار هستند از کار برکنار شوند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

اختصاصی صبح زاگرس:

قتل پیرمرد گچسارانی با کارد آشپزخانه در بیمارستان شهید رجایی گچساران

{واژه قتل چند سالی است که در استان کوچک کهگیلویه و بویراحمد به چشم می خورد و زیاد با این جمله مواجهه نمی شدیم. اما در چند سال اخیر می توان گفت بیشتر از سال های گذشته این واژه را شنیدم. اولین قتل سال 95 در استان: در سومین روز سال جدید سال 95 شاهد حادثه ای تلخ و غم انگیز در روستای تنگ رواق از توابع بخش پاتاوه در استان کهگیلویه و بویر احمد بودیم، حادثه ای که پدر را روانه زندان و پسر را روانه قبرستان کرد بعد از این اتفاق در رزوهای اخیر یک پسر جوان بخاطر یک موضوع بسیار ساده پدر شوهر خواهرش را با کارد  آشپزخانه کشته در بیمارستان شهید رجایی گچساران کشته و و دو فرزند این پیرمرد را راهی ای سی یو کرد.}

یک پیرمرد گچسارانی به دلیل جر و بحث خانوادگی در بیمارستان شهید رجایی گچساران با ضربات کارد آشپزخانه جان خود را از دست داد و دو فرزند وی نیز براثر ضربات چاقوی قاتل زخمی و روانه بخش آی. سی. یو شدند.

بر اساس این گزارش ماجرا از این قرار است که یک زن باردار به همراه شوهرش برای متولد شدن فرزندشان به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه می کنند و مادر باردار بستری و پس از مدتی فرزند وی متولد می شود.

مادر زن و مادر شوهر بر سر اینکه کدام یک شب را پیش مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند جر و بحث می کنند و در این بین خواهر زن زائو از راه می رسد و وارد ماجرا می شود.

در ادامه یکی از خانم ها با برادر زن زائو تماس می گیرد و ماجرا را برای وی شرح می دهد و پس از آن نیز برادر زن با همراه داشتن کارد آشپزخانه خود را به بیمارستان شهید رجایی می رساند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

کارگروه مالی FATF ؛

تن دادن به تعهدات FATF از سوی دولت یازدهم برای اجرایی کردن برجام منطقه ای است

گفت و گوی جلب و خواندنی با  ثابتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران .وی اظهارت جالبی را مطرح کرده است از جمله ایکه در حقیقت دولت روحانی برای مردم نقش بازی کرده است و در مذاکرات یک بازیگر بود همچون ستایر کشورهای شرکت کننده در مذاکرات هسته ای. ثابتی گفته است دولت به جای اینکه دلیل تحریم های سالهای گذشته ایران را از امریکا بپرسد در کمال ناباوری جواب منتقدین داخلی را می دهد.

مجتبی ثابتی در ادامه بهانه جویی های جدید دولت های غربی در قالب کارگروه بین المللی مبارزه با پولشویی و حمایت از تروریسم را مهره ای برای تکمیل پازل برجام توسعه 2 و 3 و 4 دانسته و افزود: در گذشته زمانی که ما تحریم هم نبودیم  آمریکا به خودش اجازه نمی داد که بگوید مسایل داخلی، اطلاعات بانکی و مسایل اقتصادی همچنین ارتباط بانکی ما با سایر کشورها باید قطع شود اما اکنون این اتفاق دارد می افتد.

در مرحله اول باید ببینیم که تعریف آمریکا و جمهوری اسلامی ایران از تروریسم چیست؟

یکی از اصول 9 گانه ای که از سوی مقام معطم رهبری برای برجام بیان شد، برداشتن بدون قید و شرط تحریم ها بود.

در شرایطی که ایران به همه تعهدات خود عمل کرد، یعنی راکتور هسته ای اراک را به طور کامل بتون کردیم اما آمریکا حتی تعهدات اولیه خودش را انجام نداده و تحریم های مالی ما را بر نداشته است.

وی با بیان مشکلات موجود سیستم بانکی کشور با سیستم مالی دنیا گفت: شرکت های بیمه ای دنیا هنوز جرات بیمه کردن محصولات بین المللی ایران را ندارند.

بانک های دنیا حاضر به تبادل ارزی با ایران نمی شوند و هیچ گونه اطمینانی ار برقراری ارتباط اقتصادی با ایران ندارند در عین حال ما همچنان داریم در کمال خوش بینی ارتباطمان را با غرب بیشتر می کنیم.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

رئیس دفتر نظارت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

قطعا تخلفاتی در انتخابات بویراحمد و دنا وجود داشته است

انتخابات برگزار شده مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا نواقصات و ایراداتی بر آن وارد است و قطعا تخلفاتی هم وجود داشته اما آن چیزی که مهم است میزان تخلفات در انتخابات است.

وی در ادامه به برگزاری دو انتخابات مهم و حساس در اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و گفت:برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور با توجه به اوضاع منطقه و التهاباتی که دشمنان در اطراف ایجاد کرده بودند کار بسیار بزرگی بود که در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شاهد این حضور پرشور و چشمگیر مردم در نهایت امنیت و آرامش بودیم.

این مسؤول در ادامه به حوادث بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اشاره کرد و افزود: در هر انتخاباتی که برگزار شود قطعا نواقصاتی وجود دارد و اینکه کسی مدعی باشد که هیچ‌گونه چالش و تخلفی در انتخابات صورت نمی‌گیرد پذیرفتنی نیست.

وی افزود: انتخابات برگزار شده مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا نواقصات و ایراداتی بر آن وارد است و قطعا تخلفاتی هم وجود داشته اما آن چیزی که مهم است میزان تخلفات در انتخابات است.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

اشتغال با حمایت بسیج سازندگی؛

درآمد 8 میلیون تومانی با عسل + تصاویر

لطفا خودتان را معرفی کنید:مهرعلی داستان هستم،ساکن ممبی.

 

در چه عرصه ای از اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنید؟مدتی است که به پرورش زنبور عسل و تولید عسل طبیعی مشغولم.

 

شغل قبلی شما چه بود ؟ قبلا دامدار بودیم اما خشکسالی و شرایط سخت نگهداری دام در منطقه باعث شد دست از این کار بکشیم.

 

چگونه به این عرصه هدایت شدید؟چند نفر از آشنایان که در عرصه پرورش زنبور عسل فعالیت داشتند،مرا به خرید و  سرمایه گذاری در این زمینه راهنمایی کردند اما چون سرمایه اولیه نداشتم نمی توانستم این کار را شروع کنم.

 

خب،سرمایه اولیه را از کجا تامین کردی؟چند تا از بچه ها گفتند بسیج از طرح هایی که در منطقه توجیه اقتصادی داشته باشه،حمایت می کنند.من هم مراجعه کردم که بسیج سازندگی بهمئی از طرح بنده حمایت کرد و 10میلیون تومان تسهیلات بانکی به من پرداخت کرد که با این مبلغ توانستم یک واحد زنبور داری راه اندازی کنم.

 

آیا طرح از لحاظ اقتصادی به صرفه است؟بله،بنده سالانه به طور میانگین 300کیلوگرم عسل برداشت می کنم که با کسر هزینه ها نزدیک به 8میلیون تومان سود خالص کسب می کنم و با توجه به اینکه قبل از اینکار بیکار بودم، به این میزان سود شاکرم.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

ورزش استان همچنان مغفول

جیمی‌جامپ معروف کهگیلویه وبویراحمد، عضو تراکتورسازی شد (عکس)

،جیمی جامپ معروف ایرانی (مصطفی آبسالان) که از اهالی شهر پاتاوه  که در بازی با استقلال و ذوب آهن دو فصل پیش و در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی، داخل زمین آمد و نسبت به عدم توجه به خودش در فوتبال گلایه کرد، همچنان مورد توجه قلعه نویی است.

این فرد که در زمان مربیگری قلعه نویی در استقلال در کمپ استقلال مشغول به کار شده است، در تراکتورسازی نیز کنار تیم است. او به تازگی به عنوان عضو گروه تدارکات فعالیت می‌کند. او در تمرینات تراکتورسازی حضوری فعال هم دارد.

امیر قلعه نویی چندی قبل در مصاحبه ای گفته بود معرفت این فرد از خیلی از فوتبالیست ها بیشتر است.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

اخراج دوباره نیروها در یکی از دانشگاه های یاسوج / نورچشمی ها بمانند، باقی بروند

 

بر اساس این گزارش مسئولان این دانشگاه تعداد دیگری از نیروهای شرکتی که در دانشگاه مشغول به کار بودند را اخراج و نیروهای سفارش شده و نورچشمی را در این دانشگاه ابقا کرده اند.

برخی نیروهای به کارگماشته شده در این دانشگاه که براساس جناح بازی و سیاسی بازی به جایگاه مدیریتی دست یافته اند برای انصراف و آزار و اذیت نیروهای غیرهمسوی مشغول به کار در دانشگاه ، آنها را که در سمت های مختلف مانند نیروی حراست فعالیت دارند را به آبیاری چمن و کار در سلف سرویس دانشگاه مجبور می کنند.

اخراج نیروهای با سابقه و بکارگیری نیروها از یک طایفه خاص همواره در  این دانشگاه در یاسوج جنجال های زیادی را به خود به همراه داشته است و سکوت دستگاه های نظارتی در قبال این موضوع تاکنون در هاله ای از ابهام مانده است.

تا قبل از رسانه ای شدن موضوع اخراج کارکنان و نیروها در این دانشگاه ، ابتدا نیروها به صورت شرکتی وارد دانشگاه می شدند و به تدریج و براساس سفارش های انجام شده به صورت پیمانی و  رسمی در دانشگاه مشغول به کار می شدند.

براساس این گزارش برخی از نیروهای اخراج شده عنوان می کنند در تماس با رئیس دانشگاه دلیل برکناری خود را جویا شده ایم که وی در پاسخ دلیل این امر را عدم اعلام نیاز مدیران مربوطه عنوان کرد و با پیگیری های انجام شده مشخص شد که چنین فرایندی در دانشگاه طی نشده است.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

رئیس اسبق علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

نمایندگان استان نباید رئیس جمهور را همراهی کنند

محمدرضا نیکبخت بعد از ظهر امروز در نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد که با رویکرد شناسایی مسائل و چالش‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی در استان که با حضور جمعی از نخبگان، دانشگاهیان و مدیران استان برگزار شد، اظهار کرد: با دولت قهر هستیم اولاً برای اینکه دیر آمده، دوماً پول‌هایمان را تقسیم نکنید، ما پول فرهنگی نمی‌خواهیم فقط یک کارخانه بزرگ ایران خودرو و دیگر هیچ نمی‌خواهیم.

نیکبخت تصریح کرد: دولت‌ها زیاد به استان ما آمدند، دولت قبلی هم آمد اگر قرار دولت بیاید و نتیجه‌ای عاید این استان نشود، بهتر است که نیاید.

وی افزود: چرا دولت اول به استان کهگیلویه و بویراحمد نیامد، بیکاری در این استان بیشتر است یا کرمانشاه، ما محروم‌تر هستیم یا جاهای دیگر.

رئیس اسبق علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معضل بیکاری در این استان، افزود: اصلی‌ترین اولویت استان اشتغال است و بیکاری بیداد می‌کند.

نیکبخت ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی از راه تولید و اشتغال می‌گذرد و از طرفی خودکشی و طلاق به دلیل نبود شغل است.

وی با بیان اینکه از کارخانه‌های بزرگ و پتروشیمی در یاسوج خبری نیست، افزود: سال ۸۶ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج کلنگ‌زنی شد و الان در سال ۹۵ بعد از آمدن دو دولت به اتمام نرسیده است و اگر با همین روند جلو برود، تا سال ۱۴۰۰ هم به بهره‌برداری نمی‌رسد.

رئیس اسبق علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از طرح سلامت، گفت: از وقتی که طرح سلامت آمده تعداد بیماران بیشتر شده اگر همین پول‌ها را در بیمارستان‌ها به مردم می‌دادند، درست‌تر خرج خودشان می‌کردند.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

چهار سال گذشت :

تلاش های بی نتیجه زارعی و خادمی برای راه اندازی تله کابین یاسوج

 

،قریب سه سال از عمر دولت تدبیر و امید یازدهم می گذرد و این دولت در آخرین روزها مسند خود بر قدرت نتوانسته پروژه های در خور شأنی را در استانهای کمتر توسعه یافته به ثمر برساند که در این زمینه استان یک درصدی کهگیلویه وبویراحمد به دلیل داشتن محرومیتی کهنه و تاریخی مستثنی از این قضیه نبوده است.

 

هر روز که از عمر دولت یازدهم می گذرد، در رسانه های دولت به غیر از گرانی حامل های انرژی و محصولات خانگی، ناکامی در برجام و افشای حقوق های نجومی دولت مردان یازدهم خبری دیگری از باز شدن گره های پروژه های عمرانی از بیمارستان  285تختخوابی شهید جلیل یاسوج گرفته تا پروژه های راه سازی دیده نمی شود.

 

شهر یاسوج به دلیل قدمت تاریخی و دارا بودن از نعمات خدادادی مناسب می تواند منبع درآمد خوبی به صورت پایلوت در امر توسعه گردشگری با ساخت تله کابین، پارک های توریستی و تفرجگاه های خاص باشد.

 

چهار سال و دیگر هیچ!

قریب چهار سال است از که از کلنگ زنی پروژه تله کابین یاسوج –بشار -کاکان همزمان با شروع به کار دولت یازدهم در شهر یاسوج می گذرد،اما هنوز نه نامی و نه افتتاحی از این پروژه به گوش نمی رسد.

مخاطبان عزیز می توانند با کلیک بر روی تیتر هر خبر متن کامل خبر را مشاهده کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری سخنان زارع را تکذیب کرد

روابط عمومی معاونت اجرایی ریاست جمهوری در این باره اعلام کرده است: با توجه به اظهار نظر نماینده مردم محترم بویراحمد   در مجلس شورای اسلامی مبنی بر سفر استانی رییس جمهور به استان کهکلویه و بویراحمد در بیستم مردادماه، ضمن تکذیب این اظهار نظر تاکید می‌گردد اخبار سفرهای کاروان تدبیر و امید تنها توسط ستاد سفرها در معاونت اجرایی ریاست جمهوری به صورت رسمی در زمان مقتضی اعلام می‌گردد و اخبار منتشره به نقل از اشخاص و منابع دیگر فاقد صحت و اعتبار می‌باشد.

مقصد و زمان سی امین سفر کاروان تدبیر و امید نیز متعاقبا توسط ستاد سفر اعلام می‌گردد.

 صبح زاگرس

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها