نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. تير 1395 - 16:53
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های تولید فولاد بویراحمد، زنجیره فسفات چرام و دو طرح صنایع جانبی پتروشیمی گچساران از جمله طرح‌های پیشنهادی به هیأت دولت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش آفتاب جنوب،داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تدوین برنامه‌ریزی ۴ ساله عملیاتی اشتغال و تولید طرح‌های صنعت، آب و کشاورزی در گچساران گفت: صنعت پتروشیمی یکی از صنایع مهم و استراتژیک در سطح کشور بوده که توجه به این صنعت بسیاری از مشکلات در امر تولید، جذب سرمایه و اشتغال‌زایی را برطرف می‌کند.

 

وی افزود:مجوز راه‌اندازی سه طرح بزرگ پایین‌دستی و جانبی پتروشیمی گچساران دریافت شده  که این طرح‌ها شامل ونیل استات و اسیدفورمیک، متانول و پروپیلن و صنایع پتروشیمی است کهاجرا و تکمیل این طرح‌ها سبب اشتغال‌زایی یک‌هزار و ۵۰۰ نفر می‌شود.

 

دیودیده در پاسخ به برنامه‌های پیشنهادی برای ارائه به هیئت دولت در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های تولید فولاد بویراحمد، زنجیره فسفات چرام و دو طرح صنایع جانبی پتروشیمی گچساران از جمله طرح‌های پیشنهادی به هیأت دولت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها