نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. تير 1395 - 12:10
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در حال حاضر مستندسازی از 160 خانواده شهید گچسارانی به اتمام رسیده و در روزهای آینده نیز به طور کامل مستند شهدای گچساران برای ارائه در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد آماده خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به کنگره بزرگ سرداران و 1800 شهید کهگیلویه و بویراحمد،گفت: کنگره بزرگ سرداران و 1800 شهید کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه امسال برگزار می‌شود و برای مداحی از صادق آهنگران دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه این یادواره‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و معرفی شهدای استان  برگزار می‌شود، افزود: در حقیقت برگزاری کنگره شهدا یادآوری برای خود ما است که امروز به عنوان رهروان شهدا در این مسیر قدم بر می‌داریم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:از سال 90 تاکنون یادواره‌های متعددی در بخش‌ها و روستاهای گچساران و استان برگزار شده و مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

 

 انصاری افزود: با همکاری مردم و مسئولان گچساران، جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی منظم برای برگزاری این کنگره گرفته شده و امیدواریم با عنایات خداوند تبارک و تعالی و خود شهیدان عزیز، این مراسم با شکوه هرچه تمام برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران یکی از اهداف اساسی برگزاری کنگره‌ها و یادواره های شهداء را نشر و ایثار فرهنگ مقاومت و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برشمردو گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت با آنان و آرمان‌های والای شهداء از دیگر اهداف برگزاری چنین مراسم‌هایی است.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه گچساران گنجینه کامل و به یادماندنی را از 450 شهید شهرستان های گچساران و باشت جمع آوری و نگهداری می‌کند از مسئولان شهرستان جهت بازدید از این آثار ارزشمند دعوت به عمل آورد.

انصاری افزود: از جمله این آثار می توان به البسه های آنها و وسایل شخصی همراه شهداء اشاره کرد.

انصاری گفت: در حال حاضر مستندسازی از 160 خانواده شهید گچسارانی به اتمام رسیده و در روزهای آینده نیز به طور کامل مستند شهدای گچساران برای ارائه در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها