نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1395 - 10:44
من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را میدهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر…

به گزارش آفتاب جنوب،سعید صدرائیان فعال رسانه ای  با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود نوشت:

امروز خانواده شهید قاضی خانی قدم به چشمان ما گذاشتند. محمد متین، نهال و محمد یاسین نهال همون کوچولوی دوست داشتنیه که از حضرت آقا کلاه صورتی خواسته بود.برای هدیه به بچه ها خیلی فکر کردیم، ولی یک چیز قطعی بود؛ کلاه صورتی برای نهال برای صبر و سلامت مادر بزرگوارشون و عاقبت به خیری بچه ها دعا کنید.

دختری با کلاه صورتی!



به گزارش مشرق، لازم به ذکر همسر شهید مدافع حرم در توضیح عکس زیر در گفتگو با رسانه ها گفته بود: …. بعد از مدتی نهال برگشت، پرسیدم کجا بودی؟ گفت رفته بودم پیش حاج آقا من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده،  اصلا نمی دانستم منظورش از حاج آقا مقام معظم رهبری است. پرسیدم خب حاج آقا چی می گفت؟ گفت:« من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را میدهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر…»

دختری با کلاه صورتی!
 

 

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها