نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. تير 1395 - 14:53
فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت:روز قدس نمایش اتحاد امت اسلامی و روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی است.

به گزارش آفتاب جنوب، اصغر حبیبی یکی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس در جمع راهپیماییان روز قدس در گچساران ،گفت: حضرت امام خمینی(ره) در مردادماه سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند که در حقیقت روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی است.

 

وی افزود: با روحیه انقلابی، جنبش جهاد اسلامی، حماس و حزب الله لبنان شکل گرفت، همان حزب الله لبنانی که جنگ‌های 33 روزه، 8 روزه و 54 روزه را اداره کرد.

 

حبیبی با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی، تصریح کرد:اگر حرکتی از طرف اسرائیل صورت گیرد و اگر هواپیمایی از طرف اسرائیل به طرف ایران پرتاب شود، دیگر تلاویو و حیفا وجود نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به سیاست‌های داخلی و خارجی در کشور، گفت: ما در بعد سیاست‌های داخلی و خارجی مشکلاتی داریم.در بعد سیاست‌های خارجی منافع ملی باید مدنظر باشد و در بعد سیاست‌های داخلی رفاه، آسایش مردم مدنظر قرار گیرد ولی این‌ها هنوز لنگ می‌زند.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: البته این به این معنا نبوده که وزارت امور خارجه ضعیف عمل می‌کند بلکه ضروری بوده که وزارت امور خارجه بهتر و قوی‌تر عمل کند و بازدید از مراکز نظامی هیچگاه نباید صورت گیرد.

 

حبیبی با تأکید بر اینکه در بعد سیاست خارجی باید با اقتدار در مقابل سهم‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کنیم، گفت:در بعد داخلی آنچه یک شهروند می‌خواهد، آرامش بوده و وقتی اختلاس و دزدی در کشور پیش می‌آید قوه قضاییه باید به طور جدی با این موضوع برخورد کند.

 

وی درادامه با اشاره به برخی مشکلات در حوزه خانواده، اظهارکرد: متأسفانه اکنون تشکیل خانواده به اولویت‌های سوم و چهارم در جامعه تبدیل شده است. امروز پیر پسری و پیر دختری که در جامعه در حال رشد بوده، متأسفانه جامعه ما را تهدید می‌کند و بسیاری از مشکلات ما به دلیل بیکاری و نبود اشتغال است که ضروری بوده این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها