نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. تير 1395 - 9:49
شورای هییات مذهبی کهگیلویه وبویر احمد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،در این بیانیه آمده است :

بسمه تعالی

روز قدس ، روز اسلام است . امام خمینی (ره)

بیش از نیم قرن از اشغال سرزمینی می گذرد که ساکنان آن تنها با دستهای خالی ولی با اراده ای محکم به مقابله با غاصبانی بر خواسته اند که مسلح و مجهز به مدرنترین سلاحهای تولیدی و ساخت مستکبران عالمند.

همچنین تازه ترین سلاحهای تولیدی خود را بر بدنهای لطیف و ظریف کودکان فلسطینی ، یمنی ، بحرینی ، سوری و عراقی آزمایش میکنند . کودک کش های صهیونیسم و وهابیت برای شیرینی کام اربابان خود با به یغما بردن ثروت و منابع منطقه برای پرکردن جیب استکبار جهانی فاجعه انسانی راه انداخته اند .

 امروز آمریکا ، انگلیس با میدانداری صهیونیست و دینارهای عربستان با ایجاد جریان بدلی از اسلام واقعی ، اقدام به تشکیل جریانات انحرافی و خشن بنام وهابیت ، طالبان و داعش با هدف مقابله با انقلاب اسلامی نموده اند . تا اینکه بتوانند به این واسطه جریان مقاومت را که توانسته است ملتها را در مقابل سلاطین جور و زور بیدار و به حرکت درآورد خاموش کنند.واز مهمترین اهداف آنها به فراموشی سپردن قدس عزیز با درگیرکردن مسلمانان است .

 چه زیبا فرمودند ولی امر مسلمین که : مهمترین مسئله جهان اسلام ، مسئله فلسطین است. هییات مذهبی استان کهگیلویه و بویر احمد به ندای رهبر عزیزمان لبیک گفته و همراه وهمدوش با سایر اقشار در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و با شعارهای کوبنده یاوه گوییهای استکبار جهانی و تجاوزات صهیونیستها را محکوم و خود را در خط مقدم در جریان مقاومت برای دفاع از حرم و قدس عزیز میداند .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها