نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. تير 1395 - 9:41
جوانان مسجد شهیدان گچساران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،در این بیانیه آمده است.

بسمه تعالی 

روز قدس روز حيات اسلام است:امام خمينی "ره"

توجه ملت آزاده ایران و جهان به اولین قبله مسلمین، نشان از عمق توجه، عشق و ارادت مردم به مسجد به‌ عنوان مردمی‌ترین پایگاه معنوی دنیای اسلام دارد.

روز قدس نماد عینی تحقق وحدت مسلمانان جهان و مسجدالاقصی نشانه مقاومت مردمی آزاده در برابر اشغالگری غاصب به حقوق مسلم فردی و اجتماعی یک ملت است. با تاکید به نقش اثرگذار مساجد در شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس، مسجد مستحکم‌ترین پایگاه مردمی در برابر هجمه‌های گوناگون دشمنان به‌ویژه در عرصه فرهنگ است.

جوانان مسجد شهیدان گچساران با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) که فرمودند مردم ایران به‌عنوان متولیان روز قدس، باید کاری بکنند که برای دیگر ملت‌ها سرمشق شود؛ مانند هرسال ملت‌های دیگر در گوشه و کنار، حتی در خود اروپا و جاهای دیگر به‌تبع شما، روز قدس را گرامی می‌دارند».

در روز های پر برکت ماه مبارک رمضان ، با حمايت همه جانبه از امت حزب اله و مسلمان فلسطين همراه با مردم مومن، انقلابی و شهيد پرور گچساران، بار دیگر همگام با تمامی مسلمانان جهان، ضمن حضوری هوشمندانه و فعال در جمعه ١١ تیر راهپیمایی عظیم مردمی روز جهانی قدس با محکوم نمودن جنایات وحشیانه و غیرانسانی رژیم جعلی، سفاک و غاصب صهیونیسیی و استکبار جهانی که مردم مظلوم فلسطین را با حملات وحشیانه خویش به شهادت رسانده و میرساند و دلهای تمامی انسان های آزادی خواه دنیا را به درد آورده است؛ برائت و انزجار خود را از رژیم خونریز و اشغالگر اسرائیل و حامیان تروریست و جنایتکاران آن اعلام داشته و با حضور در راهپیمایی پرشکوه این روز، تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می نماییم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها