نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. تير 1395 - 11:54
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت:روز جهانی قدس نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در برابرباطل است و این روز به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، گفت:امروز در دنیا هر گاه سخن از ظلم و ظالم می آید؛آمریکا،اسرائیل و دست نشاندگان  آن همچون آل سعود در رأس آن قرار خواهند گرفت و هرگاه سخن از مظلوم به میان می آید نگاهها به سمت فلسطین اشغالی معطوف می شود که قریب به ۷۰سال است توسط رژیم منحوس صهیونیستی مورد تجاوز و غصب قرار گرفته است.

 

وی افزود:روز قدس میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب،امام خمینی(ره) است که برخواسته از روحیه انقلابی، عدالت خواهی و استکبارستیزی حضرت امام(ره) بوده وروزی که نماد مقابله مستضعفین در برابر مستکبرین است.

 

نادری تصریح کرد: روز جهانی قدس بنا به گفته حضرت امام(ره) روز اسلام است؛یعنی تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه فریاد برائت مسلمانان از ظالمان و مستکبران، در جای جای این جهان است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با بیان اینکه روز جهانی قدس یک موضوع نهادینه شده و پذیرفته شده در نزد ملت بزرگ ایران است،افزود: روز جهانی قدس نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در برابرباطل است و این روز به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی ملت سرافراز ایران  است.

 

وی با بیان اینکه غرب با حمایت از رژیم صهیونیستی می کوشد که فرهنگ ملی گرایی عربی _افراطی را جایگزین فرهنگ ناب محمدی کند،گفت:استکبار جهانی در تلاش است  تا هر گونه حرکت اسلامی وانقلابی در منطقه را در نطفه خفه کندو با راه اندازی جنگ های قبیله ای وداخلی بین مسلمانان و تشکیل و تغذیه گروهک های تروریستی تکفیری همچون  داعش،بوکوحرام ودیگر گروهک های تروریستی این موضوع را کلید زده است.

 

نادری اظهارکرد:اقدامات پیشگیرانه رژیم صهیونیستی برای محدود ساختن بزرگداشت روز قدس در منطقه افزایش یافته است چرا که می داندکه تنها فرهنگ و ارزش های ناب اسلام، توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار آنها را دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور با شکوه مردم در روز جهانی قدس در امنیت ملی ایران موثر است،تصریح کرد:ملت بزرگ ایران همواره آمریکا،رژیم صهیونیستی و ایادی آنها را شیطان بزرگ می دانند و از هرگونه تلاشی در جهت تحقق وعده نابودی رژیم صهیونیستی در سال های نه چندان دور دریغ نخواهند ورزید.

 

نادری با اشاره به اینکه استکبار جهانی از روز قدس بسیار واهمه دارد و در طول این سال‌ها تمام تلاش خود را بکار بسته تا در ماهیت این روز مهم و تاریخی تغییر ایجاد کند،گفت: آمریکا،رژیم صهیونیستی و ایادی آن بدانند که مذاکرات و برجام ذره ای از روحیه استکبارستیز ملت غیور ایران کم نخواهد کرد واین خیال خامی است که بپندارند که برجام می تواند حمایت ما را از مردم مظلوم فلسطین، لبنان، یمن، بحرین سلب کند.

 

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران تاکید کرد: روز قدس روز عزت مسلمانان و حضور پرشور مردم درراهپیمایی این روز نشان‌دهنده عزت و عظمت آنان است .حضور باشکوه آحاد ملت درراهپیمایی روز جهانی قدس لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و حمایت و پشتیبانی از ملت ستمدیده فلسطین است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها