نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. تير 1395 - 11:49
قدس آزاد می شود این سخن تاریخ است. این وعده الهی است ، این مطالبه حقانی است و این شرف مسلمان است.

به گزارش آفتاب جنوب،یدالله مرادی در یادداشتی نوشت :تاریخ سلطه و سلطه گری در جوامع انسانی از زمانی شروع شد که عده ای خود را خواص جامعه یا فرستاده ویژه خدایان پوشالی و زمینی نامیدند و بر گرده محرومین تاختند و غارت کردند و اموال و شرف افراد را به یغما بردند د اما مصیبت بزرگ از آنجایی آغاز شد که افراد خناس و شیطان صفت در ردای داعیه داران ادیان الهی هم از رسالت و پیام عدالت گستر ناب خدایی پوششی برای حاکمیت خود ساختند با صلیب عیسوی و کتاب موسایی و کنیسه یهودایی و کلیسای مقدس مریمی حتی ادعای ابراهیمی ، جریان زر سالار سلطه گر نظام سرمایه داری نوین را با اندیشه صرافان صهیونیستی گره زدند و جنگهای خونین بار آوردند تا انسانیت را به تاراج ببرند .

 

چند یهودی دلال صفت و ماجراجو که اروپا را برای خود تنگ می دیدند و راه غارتشان بسته شده بود به بهانه دروغین نسل کشی یهودیان (هلوکاست) با ادعای ارض موعود بسوی خاورمیانه متمدن و مهد ادیان الهی و مرکز انرژی جهانی و تقاطع همه ملتها خیمه زدند و کشوری جعلی و اشغالگر را اعلام داشتند.

 

انگلیسی های خائن و تفرقه انداز با پایان جنگ اول جهانی و کاهش اقتدار و اشغال شان ملتها و ادیان را به جان هم انداختند و آنگاه که پایه های اشغالگری شان متزلزل شد آمدند و تخم نفاق و درگیری در این منطقه ویژه کاشتند. در سال 1917 میلادی اعلامیه بالفور را صادر و یهودیان ماجراجو و ناراضی از سرزمینهای اروپایی را به سمت این دیار کوچ دادند.

 

با زور و سرنیزه و فریب مردم کهن سرزمین کنعانیان را به عقد مهاجرین جلاد و بی وطن یهودی در آوردندو بعد از جنگ دوم جهانی در سال 1948 میلادی در سازمان به اصطلاح ملل (سازمان دول پیروز جنگ دوم جهانی) اقلیتی خون ریز را بنام کشور و دولت اسرائیل به رسمیت شناختند و تمام سرمایه های مادی و انسانی خود را به پای آنها ریختند تا رژیمی کودک کش ، غارتگر ، بی رحم ، سفاک و دور از تمام مظاهر و مفاهیم انسانی را بر این دیار تاریخی و قدس شریف حاکم نمایند.بوسیله افرادی بی شرم و بی رحم چون گلد امایر ، موشه دایان ،بن گورین ، اسحاق رابین ، مناخیم بگین ، آریل شارون و ... . و امروز نتانیاهو دیر یاسین و صبرا و شتیلا و غزه را رقم زدند ، مزارع را آتش ، مردم محل را کشتار ، منازل را ویران کردند و این رژیم جلاد را به انواع ابزار و اسلحه کشتار جمعی مسلح کردند تا فلسطین قهرمان را بشکند ، تا زن و مرد مسلمان و بومی این سرزمین را آواره نماید.تا روش نرونها و فرعون ها و مغول ها را تکرار کنند.

 

 اما قدس آزاد می شود ، این حقانیت تاریخ است نه واقعیت آن ، قدس رها می شود و شغالان و سلطه گران صهیونیسم بین الملل رسوا می شوند، نمیتوان برای همیشه با کشتن و آواره کردن و تحریم صدای حق و حقانیت و آزادی را خاموش کرد .حتی یک نفر بعنوان بازمانده باشد نسلی مبارز و جنگجو و جهادگر را بار می آورد تا غزه تنها نباشد ، تا غزه همچنان غرش داشته باشد و از درون همین تونل های غزه است که شیران مجاهد رژیم کودک کش را نابود می کنند.

 

اعراب سازشکار و خائن به آرمانهای اسلام و قدس شریف قدرت مقابله با تهیه کنندگان حرمسراها و شراب پارتی ها و بزم را ندارند بلکه از درون غزه و جولان و الخلیل انقلاب سنگ (انتفاضه) برخاسته و به نابودی جلادان یهودی فکر می کنند .

 

حال دولت دست نشانده و لیبرال منش ترکیه هم پا بر هویت و عزت تاریخی سلطان محمد فاتح خود بگذارد!! و این رژیم جعلی را به رسمیت بشناسد!! سلمان شاه عربستان و عادل الجبیر میمون صفت به اسرائیلی ها چراغ سبز نشان دهد!! عبدالله اردنی هم راه سادات مصری را برود!! و ... ولی کودکان غزه تسلیم نمی شوند ، حزب الله زنده و بیدار و هشیار است ، حماس پایدار و کوبنده است و شعله های خشم مردان و زنان آزاده و جهادگر دامان پر نکبت و مصیبت بارشان را به آتش می کشاند و دنیا را برایشان جهنم می کنند.

 

قدس آزاد می شود این سخن تاریخ است. این وعده الهی است ، این مطالبه حقانی است و این شرف مسلمان است.قدس آماده پذیرایی از مسلمانان جهان است و مانور جهانی روز قدس زمینه ساز آزادی این دیار انبیاست ، پس روز جمعه همه با هم از هر جناح و رنگ و لباس و زبان و کشوری که باشیم ، به سوی آزادی قدس حرکت کنیم ،قدس آزاد می شود ، چون ما می آییم و می خواهیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها