نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. تير 1395 - 3:17
مدافع فصل گذشته تیم استقلال از حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای فصل آینده عذرخواهی کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،حنیف عمران‌زاده چند روز پیش با حضور در شهر آبادان و باشگاه صنعت نفت قراردادی یک‌ساله را با این تیم امضا کرد تا فصل آینده در جمع زردپوشان قرار بگیرد، اما این بازیکن درحالی‌که قرار بود از دو روز پیش در اردوی صنعت نفت، در شهر آلاشت حضور پیدا کند، این کار را انجام نداد.

عمران‌زاده در خصوص دلایل این اتفاق گفت: در ابتدا جا دارد از مدیرعامل، سرمربی و هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عذرخواهی کنم و به خاطر اینکه آنها به من پیشنهاد همکاری دادند، از آنها ممنون هستم.

وی افزود: با وجود اینکه یکی، دو پیشنهاد دیگر به دستم رسیده بود، اما قرارداد خوبی از لحاظ مالی با این باشگاه امضا کردم، ولی متأسفانه به دلیل مشکل شخصی که عمده آن به بیماری مادرم برمی‌گردد، نمی‌توانم فصل آینده در خدمت این تیم باشم.

وی تأکید کرد: طی چند روز گذشته تصمیم داشتم در اردوی صنعت نفت حاضر شوم، ولی پیگیری درمان مادرم، این اجازه را به من نداد و به دلیل اینکه نمی‌توانم در شرایط سخت فعلی دور از خانواده و مادرم باشم، ‌به همین علت نمی‌توانم در خدمت باشگاه بزرگ صنعت نفت هم باشم.مهمترین دغدغه این روزهای من پیگیری وضعیت مادرم است و به همین عات طی روزهای گذشته اصلا به چیزی غیر از این موضوع فکر نمی کردم.مطمئنا اگر در تمرینات نفت هم حاضر می شدم تمرکز کافی نداشتم چون تمام فکرم پیش مادرم بود.

عمران زاده در پایان گفت:جا دارد از همین‌جا بازهم از آقای عیسی زاده مدیر عامل باشگاه و همچنین نادر دست‌نشان که اتفاقاً همشهری و استاد من هم هست تشکر کرده و امیدوارم آنها شرایط من را درک کنند.

 
منبع: فارس

دیدگاه‌ها

همون بهتر که رفتی پیرمرد . از اولشم جذب پیرمرد حاشیه ساز فوتبال اشتباه بود توی بازیهای لیگ در هرتیمی که باشی مطمئن باش از فورواردهای صنعت لایی خواهی خورد و خفت خواهی کشید .
باشگاه حق نداره ببخشه او فرصت جذب دفاعهای خوب را از صنعت گرفت . با این تیم قرارداد داره و روی نیمکت هم که شده باید بشینه ولی رضایتنامه بی رضایتنامه امسال بدون تیم خواهی ماند تا آدم بشی . نفت باید از خونه بخونه هم شکایت کنه که چرا با بازیکنی که با تیم دیگه قرارداد داره میره صحبت میکنه .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها