نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. تير 1395 - 16:39
در اولین قدمی که برداشت حاضر نشد در دفتر شهرداری بنشیند که درب آن بر روی محرومان و ندارها بسته بود.در قدم بعدی حاضر نشد که در کاخی زندگی کند که شهردار کار گزارنی (کرباسچی)برای خود ساخته بود.

به گزارش آفتاب جنوب،سیدسعادت الله حسینی پوردر یادداشتی نوشت:روزهایی در تاریخ هستندکه به واسطه اتفاقاتی خاص ماندگار می شوند؛مثلا۲۲بهمن پنجاه هفت ،در این روز مردم ایران باانقلاب شکوهمند اسلامی حکومت مستبد ودیکتاتوری پهلوی را که مورد حمایت مستقیم غرب بودرا ساقط نمود و حکومت جمهوری اسلامی پا به عرصه ظهور رساند.

ویا۱۳آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،در مورد شأن و منزلت این روز همین بس که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم می‌نامندو یا۳۱خرداد۵۹در این روز دیکتاتورمتجاوزهمسایه حمله همه جانبه ای را به کشور ما گسیل دادکه قریب به هشت سال کشور ما تحت الشعاع این جنگ بودو برای حفظ عزت و شرافت ومیهن خود بیش از ۲۱۳هزار شهید تقدیم نمودیم تا ذره ای از خاک خود را به بیگانه ندهیم.

وسوم تیر۸۴در این روز قطار انقلاب بقول مقام معظم رهبری دوباره به ریل انقلاب بازگشت ،روزهای دیگری هم در انقلاب داریم ولی این چند روز در سلسله هم قرار می گیرند.

اما گفتمان سوم تیر ؟

گفتمان سوم تیر در یک کلام نه به چپ و راست ونه کارگزار بودمردم که در همه این سالها همه جناحهای سیاسی نظام راآزموده بودند.

در جمعه قبل از سوم تیر از راست سنتی(لاریجانی)تا چپ سنتی(مهدی کروبی)از گروه تازه به دوران رسیده مشارکت(معین)تا چهره های میلیتارسیم(قالیباف) همه بودندوبا توجه به اینکه همه سلایق سیاسی مقبول نظام در صحنه بودند چهره های شناخته شده نظام هر کدام پشت سر کاندیدایی صف کشیدند.

در این بین چهره ای تازه وارد به سیاست هم بود که کسی حاضر نبودروی او شرط ببنددو از هرکدام که می‌گفتند نظر شما در رابطه با این کاندیدا چیست؟آن را نوعی طنز سیاسی می‌دانستندظاهرش چندان زیبانبود و اگر می خواستند براساس ظاهر رای بدهند قطعا از آخر اول می شد.

مثل بقیه هم به سران نظام وصل نبوداما در همان مدت کمی که شهردار تهران بود تخصص را در کنار تعهد قرار داده بودو حاضر نشد مثل لیبرال هایی که در این چند ساله حکومت را در دست داشتندزندگی و عمل کند.

می خواست که سیاست در راه آرمانهایش که عدالت علوی بود قرار بگیرد و نه مثل گذشتگان قبل از خود در۱۶سال گذشته ارزشها ابزاری در خدمت سیاست باشد.

در اولین قدمی که برداشت حاضر نشد در دفتر شهرداری بنشیند که درب آن بر روی محرومان و ندارها بسته بود؛در قدم بعدی حاضر نشد که در کاخی زندگی کند که شهردار کارگزارنی (کرباسچی)برای خود ساخته بود.

ونیزدرقدم بعدیش حاضر نشد برای خدمت به مردم در شهرداری حقوقی دریافت نمایدو دفتر کار خود را به نماز جمعه ودانشگاه تهران برد.

در همان روزهای اول انتخابش طبق روال دولت های قبلی که یک صندلی هیات دولت به شهردار تهران اختصاص داشت را از اوگرفتند و به استاندار تهران دادندو مانع از حضور زود هنگام او به پاستور شدندواما دیری نپایید که رییس جمهور وقت برای پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری به دفترش رفت.

انتخابات به دور دوم کشیده شد رقیبش فردی بود که بعد از رحلت امام(ره) در همه انتخابات ها به شکل مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذار بود(هاشمی).
اینبار هم آنهایی که چند سال پیش از ایشان عالیجناب سرخ پوش درست کرده بودند برای رشته نشدن آنچه بافته بودند همه پشت سرش قرار گرفته بودند.

در این بین اوضاع راست سنتی(لاریجانی) اصلا جالب نبوداکثر کسانی که در جناح راست قرار داشتند پشت سر او قرار گرفته بودندوکل آرای آنان یک میلیون و دویست هزار از مجموع آرا گردیده بودشاید تلخی این کاندیدا از منتخب مردم تا به امروز ریشه اولیه اش همین نه بزرگ مردم به او بوده باشد.

با صف بندی در دور دوم برخلاف میل باطنی خیلی از راستی ها و برای بدست آوردن مناسب کشوری لاجرم پشت سرش قرار گرفتندو بدین گونه مردم در روز جمعه سوم تیر با انتخاب محمود احمدی نژاد نه بزرگی به اصلاح طلبی و شخص هاشمی گفتند.

و در روز سوم تیر گفتمانی بوجود آمد که نه راست بود ، نه چپ ،نه اصلاح طلب ،نه اصولگرا ،نه مشارکتی و نه کارگزارنی بود و نه جبهه پایداری.

گفتمان سوم تیر گفتمان ارزشهای اسلامی و ایرانی می باشد.
گفتمان سوم تیر گفتمان شش هزار ساله یکتا پرستی ایرانیان و کوروش بزرگ تا اسلام علوی و مهدی فاطمه(عج) می باشد.
گفتمان سوم تیر گفتمان عدالت اسلامی است.
گفتمان سوم تیر گفتمان استکبار ستیزی است.
گفتمان سوم تیر گفتمان کوخ نشینان است.
گفتمان سوم تیر بدون نام احمدی نژاد محلی از اعراب ندارد.
گفتمان سوم تیر گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.
 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها